Onko kukaan SELVÄJÄRKINEN aikuinen ihminen pissannut yöllä sänkyynsä???

• Viestiketjun aloittaja enpä kirjaudu nyt
  • Ensimmäinen viesti
enpä kirjaudu nyt
Siis aikuisten oikeesti, mun mies heräsi keskellä yötä ja oli aivan puulla päähän lyöty. Oli nähnyt unta, että oli vessassa ja suoraan sanottuna kusi sänkyynsä!!! Voiko olla totta??? Ikinä ei ole tuollaista kyllä tapahtunut enkä ole kuullut, että kenelekkään näin olisi käynyt. Oli ollut kuulema niin sikeässä unessa ja itsekin oli niin nolo ja hämmentynyt ja suorastaan kuutamolla...

tytsyjen äiti
Noloa, mutta mä olen kerran herännyt siihen että oli lakanat märkiä ja olin pissannut.. Lieventävänä asiana taisi olla se että olin aika viimeisilläni raskaana ja pissahätä muutenkin jatkuva riesa, mutta vähän noloa kuitenkin.. En kuitenkaan muista mitään vessassa istumis unta nähneeni, mutta joskus alle kouluikäisenä niin kävi ehkä kerran.

Mulla nuorena kävi kerran niin että olin pissannut sänkyyn ja olin selväjärkinen ja aivan selvinpäin. En ollut edes herännyt vaan aamulla herättiin märästä sängystä poikaystävän kanssa ja saatte uskoa että hävetti :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Vuosia tästä mulla oli verenkiertohäiriö päässä ja silloin otin lääkärin kanssa tuonkin asian puheeksi ja lääkäri sanoi että mulla on voinut olla yöllä jokin pieni häiriö.
Olen myös herkkä pyörtymään sekä lapsellamme on epilepsia joten tiedä vaikka mullakin oli sit oikeesti joku härö aivoissa. Onneksi kuitenkin tuota ei ole enää tapahtunut sen jälkeen.

• Tykkää
Reactions: Supernatural
minäkin harmaana
Useinkin valitettavasti. En ole uskaltanut kenellekään tunnustaa. Näen aina samaa unta jossa mulla on kauhea pissahätä ja etsin kuumeisesti vessaa. Etsin ja etsin ja kauhuissani pelkään että kohta pääsee housuun kun on niin kova hätä. Lopulta löytyy vessa ja kiireesti riisun housut ja istun pytylle. Valtavaa helpotusta tuntien alan pissata ja herään märkään sänkyyn. Se on aivan hirveää ja noloa. Joka kerta olen niin kiukkuinen itselleni ja nolona.

joo
Yhden kerran 16-vuotiaana, ehkä se tässä tapauksessa lasketaan jo aikuiseksi kun silloin kuitenkin fyysisesti aikuinen on.

En muista että olisin nähnyt mitään erikoista unta tms. Ykskaks vaan havahduin siihen, että pissaan sänkyyn!

Toiste ei moista ole käynyt. Eiköhän miehelläsikin van joku yksittäistapaus.

harmaana
joo, synnytyksesta parin viikon jalkeen. nain kanssa unta, etta vessaan piti paasta ja herasin siihen, etta lirahti. Onnistuin sitten vessaan juoksemaan ja loput sinne pissaamaan. mies oli valtavan ihana ja lohdutteli mua kun olin ihan romahduksen ja kyynelten partaalla.

Mä kerran kun odotin esikoista... toisella kertaa heräsin kesken, kastui vain omat housut.
Näin siis niin todentuntuista unta että olen vessassa pöntöllä. :ashamed:
Saas nähä miten tässä raskaudessa käy... vielä ei ole käynyt niin.

Noi on unihäiriöistä johtuvia asioita aikuisilla. Jotkut ihmiset ovat alttiimpia unen aikaisille häiriöille joita on monenlaisia, mutta tuossa taitaa olla kyse siitä, että jostain syystä syvän unen vaiheessa ei toimikaan se normaali, aikuiselle kehittynyt kontrolli rakon suhteen.

Kiusallista, mutta tuskin kertoo mistään sen vaarallisemmasta. Tietysti, jos alkaa toistua, niin sitten täytyy lähteä lääkärin tutkimuksiin ja mahdollisesti unen tutkimuksiin, jossa selvitetään unilaboratoriossa nukkumalla unen laatua ja unihäiriötä tarkemmin.

vieras
Itselleni sattui kerran 17 tai 18 ikäisenä(en muista tarkalleen).Olin nukkunut pitkään ja sikeästi ja rakko oli varmaan ihan täynnä,näin unta että olin vessassa kusella ja ehti varmaan puolet tulla sänkyyn.Onneks ei ollut silloin ketään näkemässä eikä ole sen jälkeen sattunut toiste.

"vieras"
Mäkin olen kerran aikuisena nähnyt unta, että olin vessassa pissalla (oli kova hätä) ja pissinyt sitten sänkyyni...Tosin ehdin vasta alottaa kun heräsin siihen et päksyt kastu ja luikin vessaan.

Minkäs teet
Mä näin noita vessa unia alakouluiässä ja lotottiin sänkyyn. Ja kerran tai kaks näin on käynyt aikuisiälläkin. Olen ihan oikeesti muka vessassa ja havahdun siihen siihen tunteeseen kun lämpiäääää ja sänky on märkä. Se on aivan äärettömän noloa, mutta minkäs teet. :(

IIIK!
Yhden kerran 16-vuotiaana, ehkä se tässä tapauksessa lasketaan jo aikuiseksi kun silloin kuitenkin fyysisesti aikuinen on.

En muista että olisin nähnyt mitään erikoista unta tms. Ykskaks vaan havahduin siihen, että pissaan sänkyyn!

Toiste ei moista ole käynyt. Eiköhän miehelläsikin van joku yksittäistapaus.
Minullekkin kävi näin tässä taannoin, säikähdin sikana! EN voinut kertoa kellekkään,.. Mutta pitää jollekkin kertoa olen 14v

Yhteistyössä