Onko kukaan saanut tämän vuoden aikana asuntolainaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun pitäisi ottaa laina kokonaan omiin nimiini, noin 115000 ja nettotulot mulla on noin 1000 euroa, mitenköhän pankissa suhtautuu. Tosin minä varmaan saan takaajan tuohon, että sen puoleen ei ongelmaa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun pitäisi ottaa laina kokonaan omiin nimiini, noin 115000 ja nettotulot mulla on noin 1000 euroa, mitenköhän pankissa suhtautuu. Tosin minä varmaan saan takaajan tuohon, että sen puoleen ei ongelmaa ole.

Miten tuollaisista tuloista voisi yli sadan tonnin lainaa maksaa? PItäähän sinun tuolla rahalla elääkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miten tuollaisista tuloista voisi yli sadan tonnin lainaa maksaa? PItäähän sinun tuolla rahalla elääkin.

Sitä nyt vaan on niin pienet tulot tällä hetkellä. Niin ja jos en tuota summaa saa kokonaan itselleni, niin sitten pitää pyytää veljeltä apuja asiassa.
Niin ja on mulla vähän sellaisia tuloja, joita ei tuohon lasketa, mutta ne on aika pieniä summia.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen vaan:
Tai miten voi olla niin pienet nettotulot?????

Mitä pientä tuossa on, matalapalkka-ala ja tällä hetkellä ei täysiä työtunteja. Tarkoitus olisi kyllä saada tunnit täyteen ensi vuoden puolella, kuitenkin on ihan vakituinen työsuhde, mutta olen lapsen takia nyt tehnyt vain osa-aikaistä työtä.

Yhteistyössä