S
slörde
Vieras
Onko kukaan saanut asuntolainaa ilman takaajia? Kuinka paljon? Miten olette hoitaneet vakuudet? Minkälaiset tulot / työsuhteet teillä on ollut lainaa hakiessa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja No:Tarkoitatko ilman henkilötakaajia? Asunto takaa yleensä suurimman osan lainasta, sitten on mahd. oma rahoitus jos teillä on, ja sitten loppusummasta riippuu, miten paljon vakuuksia sitä varten tarvitaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Meillä ei ole takaajia. 200 thtta saatiin talolainaa. Vakuudeksi pistettiin kesämökkimme (lainaa meillä oli mökistäkin, mutta mökkimme arvo on moninkertainen lainaamme nähden). Molemmilla vakkarityöt, palkka pyöreästi n. 2500 e/kk molemmilla, miehellä silloisessa työssään pari vuotta sitten kyllä lähempänä 3000 e/kk.
Alkuperäinen kirjoittaja N:Meillä valtion takaus, pankin omatakaus, ensiasunto oli kyseessä. 140 000 ? lainaa, nettotulot yht kk 3800 ?, 25 v maksuaika.
Alkuperäinen kirjoittaja :o:Alkuperäinen kirjoittaja N:Meillä valtion takaus, pankin omatakaus, ensiasunto oli kyseessä. 140 000 ? lainaa, nettotulot yht kk 3800 ?, 25 v maksuaika.
Oot sä mä (tai mun mies)???Meillä siis täsmälleen sama tilanne, ei ollenkaan henkilötakaajia...
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Me oltaisiin saatu sammosta 140tuhatta ilman takaajia tai vakuutta, ei sitten kuitenkaan otettu ollenkaan.