Oletteko saanut n.200t lainaa ilman takaajia?

  • Viestiketjun aloittaja sari
  • Ensimmäinen viesti
Helposti kävi
Me saatiin lainaa 220 000 euroa ilman takaajia ja omaa pääomaa. Vakuutena on talo ja valtiontakaus. Lainat on jaettu kahteen eri lainaan ja toiselle piti ottaa lainaturva, se oli ehtona lainansaannille. Mies on vakityössä, minä vakityössä osa-aikaisena.
 
eri asia
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Me haettiin lainaa 190 000?.
Vakuudeksi riitti säästöillä aloitettu rakennus(paalutukset ja alakerran epsiharkot oli paikoillaan)+tontti.
No joo, mutta sähän olet sanonut että teillä on lainaa edes muutama hullu tonni jäljellä. Eli teille oli varmasti tulossa rahaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helposti kävi:
Me saatiin lainaa 220 000 euroa ilman takaajia ja omaa pääomaa. Vakuutena on talo ja valtiontakaus. Lainat on jaettu kahteen eri lainaan ja toiselle piti ottaa lainaturva, se oli ehtona lainansaannille. Mies on vakityössä, minä vakityössä osa-aikaisena.
Näin meilläkin, tosin ei ole sitä valtiontakaustakaan ja lainaa aavistus enemmän. Tosin onhan siinä nämä niillä rahoilla ostettu torppa maineen vakuutena.

Meillä työllisyystilannekin aikalailla tuo sama. Mies kokopäivätöissä, vakkari, ja minä pyöritän pisneksiäni osa-aikasesti toiminimellä.

Tuloja sen verran, että saadaan tämä kotiranchi maksettua ja vielä voita näkkärin päälle.
 
Helposti kävi
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Tuloja sen verran, että saadaan tämä kotiranchi maksettua ja vielä voita näkkärin päälle.
Tuloja meillä on myös sen verran että saadaan lainat maksettua ja ruoat ostettua. Kauheesti ylimääräiseen ei sit ole laittaakaan, mutta mielummin tingin vaatteista yms. jutuista kuin että asuttaisiin edelleen vuokralla jossain lähiössä.

 

Yhteistyössä