Onko kukaan ostanut "höyrypesuria"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arjensankari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Arjensankari

Jäsen
18.08.2004
178
0
16
Tv- shopissa myydään sitä "skansi stiimeriä" ja kaupoissakin olen sen tapaisen nähnyt myytävänä. Eli onko kätevä? Lähinnä kiinostais, että pystyykö sillä putsaamaan patjoja pölypunkeista jne.? Ja mihin olet sitä käyttänyt?

ostettiin selain anopin ja toisen kaverin kanssa yhteiseksi... kukaan meistä ei sitä juurikaan ole käyttänyt. kokeilin sillä ikkunoita, ei hyvä! saa sillä huoneilman ainakin kosteaksi! pesuhuonetta vähän putsailin myös, mutta vuoden se on nyt kaapissa ollut, eikä kukaan sitä ole kysellyt! meillä ainakin aivan turha hankinta!

Moi,

mun äidillä on joku 15v vanha sellainen ja mun mielestä se on tosi hyvä mattojen pesuun- ainakin meidän paksu villa matto puhdistuu tosi kätevästi sillä. Uusista en osaa sanoa.

Hei.Ostin sen höyrypesurin,mitä myytiin siellä twins.comissa.En oo vielä ehtinyt tutustua paremmin,mut suihkun kaakelit oli helppo pestä sillä ikkunalasta suuttimella ja keittiön valkoiset kaapin ovet pesin sillä pehmeämmällä harjasuuttimella ja ei muuta kuin puhtaalla kuivalla pyyhkeellä pyyhkäisy pesun jälkeen ja tuli kuin uudet ovet!Ei lähteny puhdistusaineilla ja pyyhkeellä,ja huuhtelun tarvii.Höyrypesurin kans ei tarvitse huuhtelua! :) saostumat esim.vesihanan ympäriltä ei lähde,ei millään varmaankaan ja ikkunoihin en muuten ole kokeillut kuin saunan oven laseihin.oli vaan niin likaiset et pitää pestä useammin,näytti muuten lähtevän.pöpöjä se varmasti tappaa ainakin osan kun höyry on vissiin jotain vähintään +85 asteista.

Yhteistyössä