Onko kukaan mu kuullut että sikarokote voisi mahdollisesti aiheuttaa hedelmättömyyttä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sh-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sh-äiti

Vieras
Itse kuulin siitä tänään kun eräs sairaankuljettaja puhui että Kys:ssä oli kuullut sellaista. Olen kyllä tästä lukenut jo aiemminkin joltain ei niin luotettavalta keskustelupalstalta, mutta nyt kuulin siitä uudelleen ja taas palasin lähtöpisteeseen rokotusten ottamisten suhteen eli ei tietoa otetaanko lapsille rokotukset.

Niin ja ei mitään tappeluketjua puolesta tai vastaan tästä, vaan kysymys kuului onko kukaan muu tällaista kuullut tai lukenut jostain.

Ootko sinä oikeasti sairaanhoitaja? Jos olet, niin tiedät varmaan alaltasi luotettavampiakin tietolähteitä kuin Kaksplussan.

Ja ei, en ole. Rokote on uusi -> pitkäaikaisvaikutuksista ei voi olla tietoa, eikö niin?

Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Ootko sinä oikeasti sairaanhoitaja? Jos olet, niin tiedät varmaan alaltasi luotettavampiakin tietolähteitä kuin Kaksplussan.

Ja ei, en ole. Rokote on uusi -> pitkäaikaisvaikutuksista ei voi olla tietoa, eikö niin?

Niin, no mielestäni tuohon alkuun kirjoitinkin että EI NIIN LUOTETTAVALTA keskustelupalstalta siitä ensin luin, MUTTA nyt kyllä kuulin ihan muualta asiasta toistamiseen, ja sekin tuossa aloituksessa mainittiin.

Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:

Niin, no mielestäni tuohon alkuun kirjoitinkin että EI NIIN LUOTETTAVALTA keskustelupalstalta siitä ensin luin, MUTTA nyt kyllä kuulin ihan muualta asiasta toistamiseen, ja sekin tuossa aloituksessa mainittiin.

Joku kyssin autokuski, vai mikä se oli? On luotettava tutkimustaho juu :D
Ja edelleen, miten tota ois voitu tutkia vielä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Pari viikkoa on Suomessa rokotettu, jossain ehkä vähän kauemmin. Nyt sitten on jo ensimmäiset tapaukset tullu ilmi.

Siis mitkä ensimmäiset tapaukset? :D

Ilmeisesti ne hedelmättömyystapaukset... kaksi viikkoa yritetty eikä ole vielä tärpännyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Pari viikkoa on Suomessa rokotettu, jossain ehkä vähän kauemmin. Nyt sitten on jo ensimmäiset tapaukset tullu ilmi.

Siis mitkä ensimmäiset tapaukset? :D

Ilmeisesti ne hedelmättömyystapaukset... kaksi viikkoa yritetty eikä ole vielä tärpännyt.

No näin mäkin päättelin, että rokote on otettu ja nyt ei sitten oo kahteen viikkoon saatu lasta ;)

En ole kuullut.
Olen muuten KYS:ssä töissä, vähän koulutettumassa ammttissa kuin sairaankuljettaja, ja olen melko paljon kyllä lukenut aiheesta tieteellistakin kirjallisuutta, mutta ainahan voi jotain ohi mennä, kun niin uudesta tiedosta kyse.
Ja kun nyt ajattelen - sain jo 10 päivää sitten rokotteen, enkä ole vielä tullut raskaaksi... No juu, jospa se vaikuttaisi, että olen muutenkin raskaana, mutta epäilyttävä silti.

Siis mitä tää rokote ei aiheuta?? Se ei tehoo influenssaan, siitä halvaantuu, kaikki rokotetut kuolee vuonna 2012, puolella kansasta on jo Persianlahden syndrooma, sikiöt kuolee... On kyllä käsittämätöntä mitä paskaa ihmiset jaksaa levittää vuonna 2009. Juu ja Corn Flakesit ehkäisevät itsetyydytystä vai miten se oli.

Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvää päivää..:
Siis mitä tää rokote ei aiheuta?? Se ei tehoo influenssaan, siitä halvaantuu, kaikki rokotetut kuolee vuonna 2012, puolella kansasta on jo Persianlahden syndrooma, sikiöt kuolee... On kyllä käsittämätöntä mitä paskaa ihmiset jaksaa levittää vuonna 2009. Juu ja Corn Flakesit ehkäisevät itsetyydytystä vai miten se oli.

Saatanpa hyvinkin kuvitella, että jos menee maissilastuihin uimaan, on itsetyydytys samalla hankalaa

Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Itse kuulin siitä tänään kun eräs sairaankuljettaja puhui että Kys:ssä oli kuullut sellaista. Olen kyllä tästä lukenut jo aiemminkin joltain ei niin luotettavalta keskustelupalstalta, mutta nyt kuulin siitä uudelleen ja taas palasin lähtöpisteeseen rokotusten ottamisten suhteen eli ei tietoa otetaanko lapsille rokotukset.

Niin ja ei mitään tappeluketjua puolesta tai vastaan tästä, vaan kysymys kuului onko kukaan muu tällaista kuullut tai lukenut jostain.

Jospa haluuvat vähän vähentää tätä kansaa. Tai voihan se aiheuttaa odotettaville lapsille sitä.

Toi maissilastujuttu muuten ei ollu mitään läppää. Tää Kellogg oli intohimoinen masturboinnin vastustaja.
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Harvey_Kellogg

Eihän kaikkea seurauksia voi nähdä kuin vasta seuraavassa sukupolvessa, kuten Ranskassa muuan valmiste teki kerran:
http://en.wikipedia.org/wiki/Diethylstilbestrol#Associated_health_problems

Alkuperäinen kirjoittaja :-(:
Eihän kaikkea seurauksia voi nähdä kuin vasta seuraavassa sukupolvessa, kuten Ranskassa muuan valmiste teki kerran:
http://en.wikipedia.org/wiki/Diethylstilbestrol#Associated_health_problems

No 40 vuodessa lääketiede onkaan tuskin mennyt eteenpäin. Otetaanko tähän vielä Talidomidi?

Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvää päivää...:
Toi maissilastujuttu muuten ei ollu mitään läppää. Tää Kellogg oli intohimoinen masturboinnin vastustaja.
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Harvey_Kellogg

Olikohan se kokeillu ite? Luulis että esinahan alla kuiva maissihiutale ei tunnu kivalta yhtään

Yhteistyössä