onko kukaan mennyt pankin lainarahalla naimisiin? tai saako sellaiseen edes rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettivä

Vieras
muutama tuttava on sanonut että häistä on paljon vielä lainaa maksettavana tai että maksavat edelleen häitään 2 vuoden jälkeen.

saako esim pankista helposti lainaa häihin?
onko joku tuttusi hakenut tai oletko itse?

:)

ei varmaan saa hakemalla haettuna häihin pankista lainaa. Vaan noilla tutuillasi on varmasti ollut jotain muuta lainaa ja sittä on sitten jäänyt ylimäärästä niin ovat käyttäneet sen häihin!
Näin luulisin, itse en ainakaan menis lainarahoilla naimisiin! Ps. sen takia ei ollakkaan vielä menty ;)

me mentiin kans pankin rahalla 2v. sitten naimisiin.kyllä mun isä hiukan anto rahaa mutta ei haluttu vanhemmilta pyytää.meillä ei myöskään ollu isot häät joten ei tarvi niitä enää maksella.

Naimisiin voi mennä ihan ilmaiseksi. Eikai oikeasti kukaan ota lainaa isoihin häihin kun kaiken voi tehdä myös pienimuotoisesti. Me ei ainakaan oltaisi pidetty isoja häitä jos siihen ei olisi ollut varaa.

Oon kans kuullut että otellaan lainaa häitä varten. Sitä perustellaan sillä, että kyllä täytyy saada kunnon sormus ja mieluinen, kun sitä loppuelämänsä kantaa. Ja halutaan isot häät että kyllä meidän sellaiset on siis saatava. Nää on yleensä niitä, jotka on jo korvia myöten muutenkin veloissa ja ottaa koko ajan vähän lisää, kun kamera on menny rikki tai ois ihana saada uus iso telkkari. Omapahan on velkataakkansa :) mä tykkään ostaa ja maksaa itse valmiiksi ansaitulla rahalla, vaikka en suuria häitä ja sitä kalleinta mahdollista sormusta saanutkaan.

Yhteistyössä