Onko kukaan käyttänyt homeopatiaa paniikkihäiriöön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minä

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
3 471
0
36
Itse olen ajatellut kokeilla noita vaihtoehtojuttuja, koska mikään muu lääke ei näytä minulle sopivan. Monta olen kokeillut, mutta aina samoin tuloksin, ne vaan pahentavat asiaa... Liian herkkä pää bentsoille ja masennuslääkkeille.

Onko jollain kokemusta homeopatiasta?

Auttoiko?

Jos niin kuinka pian?

Entä onko joku kokeillut rosen terapiaa?

Moips. Täällä äiti 25 vee, jolla joulukussa puhjennut ahdistuneisuus ja paniikkihäiriö. Lääkäri olisi aloittanut heti lääkehoidon , mutta en sitä halunnut vaan aion kokeilla muita keinoja ensin! Homeopaatin vastaanotolla kävin 1 1/2 viikkoa sitten ja nytten sitten popsin helmiä muutaman kerran viikossa, lisäksi on käytössä kohtaus lääke, homeopaattinen valmiste sekin. Homeopatia on mulle aivan uusi juttu ja nyt vaan toivon että tästä ois apua. Nyt ainakin on olo hieman parempi, kohtaukset vähentyneet huomattavsti, yleinen ahdistuneisuus vielä vaivaa.. mutta tässäkään ei sitä oikeeta välttämättä heti löydy vaan pitää kokeilla, yhteyttä otan homeopaattin ensi viikolla ja katsotaan pitääkö helmiä vaihtaa.
Että täällä sitä nytten kokeillaan ja toivotaan parasta!
-sun25-

minä olen. se on rankkaa, koska homeopatia on paljastava lääketiede, jonkin aikaa meni hyvin, reaktioita tuli sillen, että niiden kanssa pärjäs, mutta sitten, kun siirryin aina vain rankempiin aineisiin, niin reaktiosta tuli hallitsemattomia ja en enää voinut jatkaa hoitoa, vaan siirryin perinteisen lääketieteen puolelle. olen tosi herkkä lääkkeille, homeopaatisiakin annettiin miniannoksina. mutta kokeile ihmeessä, sun tilanne on kuitenkin eri kuin mulla, joten voi onnistua hyvinkin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 15:10 vieras kirjoitti:
Moips. Täällä äiti 25 vee, jolla joulukussa puhjennut ahdistuneisuus ja paniikkihäiriö. Lääkäri olisi aloittanut heti lääkehoidon , mutta en sitä halunnut vaan aion kokeilla muita keinoja ensin! Homeopaatin vastaanotolla kävin 1 1/2 viikkoa sitten ja nytten sitten popsin helmiä muutaman kerran viikossa, lisäksi on käytössä kohtaus lääke, homeopaattinen valmiste sekin. Homeopatia on mulle aivan uusi juttu ja nyt vaan toivon että tästä ois apua. Nyt ainakin on olo hieman parempi, kohtaukset vähentyneet huomattavsti, yleinen ahdistuneisuus vielä vaivaa.. mutta tässäkään ei sitä oikeeta välttämättä heti löydy vaan pitää kokeilla, yhteyttä otan homeopaattin ensi viikolla ja katsotaan pitääkö helmiä vaihtaa.
Että täällä sitä nytten kokeillaan ja toivotaan parasta!
-sun25-

Minulla myös viikko helmiä takana ahdistukseen ja paniikkiin. Olisi kiva vaihtaa kokemuksia jonkun samassa tilanteessa olevan kanssa, jos haluat kirjoitella, niin tässä osoitteeni tiinuliinu10@luukku.com.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 16:19 humbe kirjoitti:
minä olen. se on rankkaa, koska homeopatia on paljastava lääketiede, jonkin aikaa meni hyvin, reaktioita tuli sillen, että niiden kanssa pärjäs, mutta sitten, kun siirryin aina vain rankempiin aineisiin, niin reaktiosta tuli hallitsemattomia ja en enää voinut jatkaa hoitoa, vaan siirryin perinteisen lääketieteen puolelle. olen tosi herkkä lääkkeille, homeopaatisiakin annettiin miniannoksina. mutta kokeile ihmeessä, sun tilanne on kuitenkin eri kuin mulla, joten voi onnistua hyvinkin.

aina vaan rankempiin aineisiin??? Mitä tarkoitat???
rektiosta hallitsemattomia???
voisitko selventää...

Sairastuin synnytysen jälkeiseen masennukseen marraskuussa. Aluksi sitä hoidettiin perinteisen lääketieteen keinoin, eli masennuslääke ja nukahtamislääke. En tuntenut, että masennuslääkkeestä olisi ollut hyötyä... Tammikuun lopulla kävin homeopaatilla, oireena erityisesti se, että minulla oli unihäiriöitä ja mielialan vaihteluja.... Uskokaa tai älkää, olen sen jälkeen nukkunut!!! Mielestäni mielialatkaan eivät vaihtele niin voimakkaasti, joten homeopatiasta on todellakin ollut apua. Suosittelen, että tarkistatte käyvänne Suomen Homeopatialiiton jäsenen luona. Siis, minäkin oireilin ahdistuksena ja paniikilla, joita ei nyttemmin ole ollut!!

todella kiva kuulla positiivisia kokemuksia! Kyllä minullakin alkaa jo olla paljon parempi olla , pelottaa vaan koko ajan että voiko tämä olla totta että elämä taas voittaa.. jotenkin odottaa vaan koska se taas alkaa!!! Kyllä se homeopatia on todella kokeilun arvoinen!
...äiti25...

tiinuliinu... laitan sinulle postia lähipäivinä, kun ehdin, niin vaihdetaan kuulumisia!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 09:16 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 16:19 humbe kirjoitti:

aina vaan rankempiin aineisiin??? Mitä tarkoitat???
rektiosta hallitsemattomia???
voisitko selventää...

niin, rankemmat aineet tarkoittaa sitä, että ensin aloitettiin lempeästi, jotta olo paranisi. mutta kun homeopatia pyrkii muuttamaan sen, mikä aiheuttaa oiereen, ei hoitamaan oiretta, niin on pakko olla valmis kohtaamaan ne pahat oireet, jotta voi parantua. eli ensin olo mukavaksi, siten pikkuhiljaa kuokitaan ylös niitä pahoja ahdistuksia, ja tämä tapahtui mulla esim arsenicum albumilla ym "rankemmilla" aineilla. hoito eteni hyvin, mutta nää "rankemmat" aineet alkoi nostaa reaktioita ylös niin rajusti, että hoitoa ei voitu enää silä kertaa jatkaa, ja nyt olen tyytyväinen "kovian lääketieteen" lääkkeeisiin, niin en oo uudestaan lähteny kokeileen.

Yhteistyössä