Y
yks kotiäiti
Vieras
Kun monesti kuulee sanottavan "sähän olet VAIN kotona", jos erehtyy valittamaan että on väsynyt tms. Vaikka omasta vapaasta tahdostaan kotiäitinä onkin, niin eikö ole oikeutta sanoa mitään negatiivista? Eikö voi toivoa vaikka että nyt haluaisin hetken olla yksin, tai mennä johonkin ilman lapsia edes tunnin ajaksi??
Pitääkö kotiäidin olla skarppina 24/7?
voi kun ois joku joka ymmärtäis, ettei se kotiäitinä olo "kun saa olla VAIN kotona" ole aina pelkkää ruusuillatanssia.
Pitääkö kotiäidin olla skarppina 24/7?
voi kun ois joku joka ymmärtäis, ettei se kotiäitinä olo "kun saa olla VAIN kotona" ole aina pelkkää ruusuillatanssia.