V
Vieraana
Vieras
Tuolla yhdessä ketjussa mainittiin että monen lapsen äiti ei saa olla väsynyt tai valittaa mistään kun on itse tehnyt lapsensa. Eikö yhden tai kahden lapsen äiti ole tehnyt myös omat lapsensa? Miksi sit he saavat valittaa väsymystä tai hankalaa ikää lapsella, jos suurperheen äiti ei saa? Olenko oikeassa jos väitän että suurperheen äidit eivät uskalla tai kehtaa pyytää apua vaikka tarvitsisivat koska muut äidit tuomitsee heidän avuntarpeensa? Kehtaako suurperheen äiti ottaa vastaan tarjottuakaan apua? Millaisia kokemuksia ja ajatuksia teissä herää? Miten itse ajattelette asian?