Onko kokemusta Nokian C2-02?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muinaisen puhelimen omistaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muinaisen puhelimen omistaja

Vieras
Täytyis uus puhelin hankkia ja mitään hajua noista luureista. Mut kattelin malleja ja toi c2-02 vaikutti hyvältä. Kertokaas tietävämmät onko puhelin hyvä ja mitä ongelmia on ollu tai muita ominaisuuksia!

Hei, kuinka tuossa toimivat esim. Facebook ja vaikkapa uutisten luku verkosta (tällä hetkellä käytössä olevassa puhelimessa 3G, tuossa ei näytä olevan sitä)? Kiitos vastauksista jo etukäteen! :)

Laitan tähän saman vastauksen kun suomi24:sen c2:sia käsittelevään topiciin :)
Minulla on nyt tuo c2-02 kun edellinen c5 meni rikki, ja täytyy sanoa, että vaikka Nokiat on nykyisin muiden kännykkävalmistajien kännyköihin verrattuna huonompi, niin 55 on kyllä paljon kivempi ja ihan käypä kaveri tuohon c2 verrattuna. Näin nuoren näkökulmasta esim. miinuksia:
- verkkosivuja on ärsyttävä selata, sillä sivut näkyvät joko todella pienellä printillä tai vastaavasti zoomattuna turhan läheltä, jolloin ylenmääräiseen selailuun kuluu turhaa aikaa (eli uutisten/sään katsomiseen kuluu aika paljon aikaa)
- videoiden suoratoistolinkitys ei toimi, eli et voi esim. katsoa youtubesta videoita tällä kännykällä, c5:sella sen sijaan onnistuu
- äänentoiston laatu on huono, eli jos olet tottunut kuuntelemaan puhelimella musiikkia etkä halua erikseen ostaa mp3 soitinta, niin en suosittele tätä mallia.
Olisi pitänyt ostaa uudestaan tuo c5, mutta myyjä ylipuhui äitini joka päätti vielä viimeisen Nokian minulle ostaa (minun toiveestani), että "kyllä nuorella pitää olla kosketusnäyttö", vaikka minulle sillä ei niin ole väliä + kosketusnäyttö on ok esim. Iphonessa, mutta tässä Nokiassa ihan turha sillä verkkosivujen selaaminen turhan vaikeaksi tehty. Ensi kerralla tulee kyllä ostettua jokin Androidilla toimiva kännykkä :<
Suosittelen siis jonkin muun merkkistä suht edullista kännykkää, jossa olisi kosketusnäyttö (jos sitä haet) tai sitten jotain muuta Nokialaista :)

En suosittele C2-02 puhelimen ostamista. Omistan sen. Kamera ja videot ovat kelvottomia (2mpix), muistikortti vain 2GB, ei äänikomentoja, huono videontoistaja, huonot kuvanmuokkausominaisuudet, ei YouTubea, ja surkea näyttö. Sitä ei voi kutsua hipaisunäytöksi, pikemminkin "painonäytöksi". Arvosanani on negatiivinen.

Kaipasit siis mielipidettä tästä c2 02:sta. Itse on todellakaan ostaisi tätä puhelinta uudelleen... Jos olisin tiennyt että tämä on tällainen en ostaisi. Tietenkään se riippuu myös mitä vaatii puhelimelta. Itse tarvitsisin tähän esim. youtubea (ei siis toimi tässä, koska puhelin ei tue youtubea). Ja sitten ongelmat + muut valitukset: Pittää painaa täysiä kynnella, että ottaa kosketuksia (Lumiassa riittää näyttöön sormella hipaisu)... Tähän ei voi ladata kunnollisia pelejä tai sovelluksia. Kirjoittaminen on mulla ainakin hitaampaa kuin kosketusnäytöllä. Nettiä todella vaikia selata, eikä ota silloin kunnon kosketuksia sivuille. Näyttöön tullut outoja painatumia (semmosia jälkiä). Tämä ulkonäkö ei kyllä tässä puhelimessa kauhean hieno edes ole, kun tarkemmin ajattelee. Mulla sammuu tämä puhelin aina n. joka päivä itestään. Sekoilee harva se päivä. En pysty muuten käyttämään enään puhelimessa valmiina ollutta selainta, koska latasin siihen päivityksen (sen takia en voi edes pelata kuin paria peliä). Tosiaan... Äänen laatu on tässä puhelimessa yllättävän huono (jos esim. Kuuntelet musiikkia). Kuvien laatu on yhtä huono kuin entisessä puhelimessa, ellei jopa huonompi. Ai niin taidan kertoa tämän puhelimen ainoat plussat. Tässä kestää akku yllättävän pitkään ja puhelin ei mene rikki vaikka haluaisi. No olen varmaan aika tarkka puhelimesta, mutta ainakaan tälle ei kelpaa tuomoinen. Itse tarvitsen hyvä laatuisen puhelimen, joten tajusin etten ostaa enään n. 50 euron puhelinta. Toivottavasti kelpasi tämä "vaatimaton" mielipiteeni. (:

Yhteistyössä