Laitan tähän saman vastauksen kun suomi24:sen c2:sia käsittelevään topiciin
Minulla on nyt tuo c2-02 kun edellinen c5 meni rikki, ja täytyy sanoa, että vaikka Nokiat on nykyisin muiden kännykkävalmistajien kännyköihin verrattuna huonompi, niin 55 on kyllä paljon kivempi ja ihan käypä kaveri tuohon c2 verrattuna. Näin nuoren näkökulmasta esim. miinuksia:
- verkkosivuja on ärsyttävä selata, sillä sivut näkyvät joko todella pienellä printillä tai vastaavasti zoomattuna turhan läheltä, jolloin ylenmääräiseen selailuun kuluu turhaa aikaa (eli uutisten/sään katsomiseen kuluu aika paljon aikaa)
- videoiden suoratoistolinkitys ei toimi, eli et voi esim. katsoa youtubesta videoita tällä kännykällä, c5:sella sen sijaan onnistuu
- äänentoiston laatu on huono, eli jos olet tottunut kuuntelemaan puhelimella musiikkia etkä halua erikseen ostaa mp3 soitinta, niin en suosittele tätä mallia.
Olisi pitänyt ostaa uudestaan tuo c5, mutta myyjä ylipuhui äitini joka päätti vielä viimeisen Nokian minulle ostaa (minun toiveestani), että "kyllä nuorella pitää olla kosketusnäyttö", vaikka minulle sillä ei niin ole väliä + kosketusnäyttö on ok esim. Iphonessa, mutta tässä Nokiassa ihan turha sillä verkkosivujen selaaminen turhan vaikeaksi tehty. Ensi kerralla tulee kyllä ostettua jokin Androidilla toimiva kännykkä :<
Suosittelen siis jonkin muun merkkistä suht edullista kännykkää, jossa olisi kosketusnäyttö (jos sitä haet) tai sitten jotain muuta Nokialaista