onko kokemuksia vesirokkorokotuksesta

  • Viestiketjun aloittaja samase
  • Ensimmäinen viesti
ima



[/quote]
jooopa joo...kukaan ei ole sanonut että ei saa olla kiinnostunut mutta HIUKKASEN "epänormaalia" kun täällä pyörii :LOL:
[/quote]

kirjoitat niin lapsellisia viestejä että en enää vaivaudu edes kommentoimaan

Oikein paljon onnea valitsemallasi tiellä
 
Sä et nyt Ronja oikein pysy aiheessa...Jos ei sua nää rokotusasiat oikeesti pätkääkään kiinnosta ni mix sä sit pyörit täällä! Ei tarvi muutes vastata ku en jaksa lukea noita sun juttuja enää.
 
alabama
Minä voisin vastata kysymykseen tällä tavalla..Sairastin vesirokon 2 päivää sitten,enkä ollut kaunista katsottavaa enkä kuunneltavaa.Ja olenhan sentään nainen kaksissakymmenissä enkä alle kouluikäinen lapsi.
 
hekoheko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.11.2006 klo 00:33 mama kirjoitti:
Meillä kaksi rokottamatonta lasta, olivat käsi-ja jopa sylkikontaktissa neljän lapsen kanssa joilla oli vesirokko juuri tartuttamisvaiheessa. Lapsilleni ei tullut mitään!! Tämä tapahtui viime kesänä. Kyseessä oli naapurin lapset ja lapsemme olivat tekemisissä keskenään useita päiviä vesirokon aikana. Tulipahan taaaaas todettua miten hyvin se RAUHASSA KEHITTYNYT PIENEN ROKOTTAMATTOMAN LAPSEN IMMUUNIPUOLLUSTUSJÄRJESTELMÄ TOIMIIKAAN :)
Kyseessä ollut vain täysi sattuma, lisäksi myös sairastetun viruksen "heikkous". Vesirokkovirus ei aina ole riittävän "vahva" tartuttamaan!

Itse olen ollut useamman kerran kontaktissa vesirokkoa sairastaneiden kanssa, kuten myös lapsemme, mutta arvaapas onko sitä sairastettu!


Terveisin:
40v vesirokkoa sairastamaton täysin rokotettu (kaikki pakolliset+useampi "ylimääräinen" rokotus takana!)
 

Yhteistyössä