S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2005 klo 14:23 Hipsu kirjoitti:Eihän Suomessa ole ns. "turhia"-rokotteita, joten itse ainakin suosittelisin...
Alkuperäinen kirjoittaja 09.07.2005 klo 12:37 samase kirjoitti:mulla itellä ei ole ollu vesirokkoa ja jos otan rokotteen lapset saa mun kautta sit rokon? että vois päästä helpomalla jos kaikki ottais rokotteen.Mutta kattoo nyt rokotanko vain itteni ja otan riskin et lapset saa sen mun kautta...kuka lapset hoiutaa kun ite oltava töis?
Tottakai ne vakuutteli ettei se siitä johdu. Ainahan ne akuuttelee ettei tarvi korvata mitään!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2005 klo 14:23 Hipsu kirjoitti:Soittelinkin jo rokotusklinikalle, mutta vakuuttelivat, että tää ei enään johdu siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2005 klo 12:12 sanna kirjoitti:\Tottakai ne vakuutteli ettei se siitä johdu. Ainahan ne akuuttelee ettei tarvi korvata mitään!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2005 klo 14:23 Hipsu kirjoitti:Soittelinkin jo rokotusklinikalle, mutta vakuuttelivat, että tää ei enään johdu siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja 09.07.2005 klo 12:37 samase kirjoitti:mulla itellä ei ole ollu vesirokkoa ja jos otan rokotteen lapset saa mun kautta sit rokon? että vois päästä helpomalla jos kaikki ottais rokotteen.Mutta kattoo nyt rokotanko vain itteni ja otan riskin et lapset saa sen mun kautta...kuka lapset hoiutaa kun ite oltava töis?