onko ketään n.160cm pitkää joka painaa n.60kg?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
"tiina"
[QUOTE="tiina";30203932]Painoin vuosi sitten vielä n. 61kg, ja olin kyllä aika pulskassa kunnossa, nyt painan 53,5kg ja hyvä näin :)[/QUOTE]

Ja pituutta minulla siis 157cm.

vierailija
Olen 160 ja painan 60kg. Yläosa koko s ja alaosasta tuumakoko 27/32 tai 36/38
Vyötärönympärys 70cm
Reiden ympärys 60cm (kasvanut kymmenen senttiä vuodessa :DD)
Itse olen lihaksikas joten paino varmaankin siitä, nimittäin aikoinaan painoin saman verran mutta en mahtunut todellakaan s koon vaatteisiin.
Sitten laihdutin 46 kiloon ja olin luuviulu ja siitä paino on kivunnut takaisin tähän 60kiloon mutta koko on kuitenkin pienempi mitä ennen laihdutusta 60 kiloisena :)

Yhteenvetona: 60 kiloa koko s/m (useimmissa vaatteissa s)
Saman kokoinen ja painoinen kaverini käyttää L kokoisia vaatteita

Itse olen s kokoisena 'lievästi ylipainoinen' jos painoindeksiin luottaisi;) tarkemmin sanottuna jos paino nousisi viel kolme kiloa

Outiiii
162cm ja paino vaihtelee 59-62kg välillä. Rinnan ympärys 96cm, vyötärö 71cm ja lantio 98cm. Käytän paidoissa kokoa s tai m ja housuissa tuon jättiläis-persuksen takia m tai L. :D Housut on haaste, koska reidet on ohuet lantioon nähden ja paidoissa taas jos on rinnan kohdalta sopiva, niin taatusti vyötäröltä iso. :/ Eriparinen kroppa kaiken kaikkiaan, mutta en kyllä ainakaan laihduttamaan alkaisi, pitsa on liian hyvää. :D

Yhteistyössä