onko ketään n.160cm pitkää joka painaa n.60kg?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olen 158cm ja painan jotain 60-65kg normaalisti ja en pidä itseäni mitenkään lihavana, vaikka hieman ylimääräistä onkin, mutta ei mitekään häiritsevästi. Mulle sellainen passeli paino olisi 58kg.

Mursu
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:
Mä painan aikalailla noin ja pituuskin sama. Käytän vaatekokoja xs ja s.
Miten te oikeen mahdutte noihin kokoihin?
Ilmeisesti käyttävät liian pieniä vaatteita. B) Kyllähän noihin välillä törmää.. Ite painan 48kg ja olen jotain alle 165cm pitkä ja vaatekoko xs-s, Mangossa yleensä housut on 36. Enkä ole mikään 48 kilon pulla. :)

:wave: 158cm ja 60 kg
Mulle tää on liikaa. 5 kg pitäis saada pois et mahtuis vanhoihin farkkuihin ja maha ei näyttäis siltä et oon kolmannella kuulla raskaana.
Nyt housut on 36-38 kokosia kun oon tottunu 34 kokoon niin olo on valtava (ja tiedän, mulla on päässä vikaa)

Alkuperäinen kirjoittaja Mursu:
Alkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:
Mä painan aikalailla noin ja pituuskin sama. Käytän vaatekokoja xs ja s.
Miten te oikeen mahdutte noihin kokoihin?
Ilmeisesti käyttävät liian pieniä vaatteita. B) Kyllähän noihin välillä törmää.. Ite painan 48kg ja olen jotain alle 165cm pitkä ja vaatekoko xs-s, Mangossa yleensä housut on 36. Enkä ole mikään 48 kilon pulla. :)
No ei mun vaatteet ole pieniä mulle :D Oikeesti, ei kaikki käytä makkarakuori tyyppisiä vaatteita. Riippuu paljon vaatteistakin. Tuskin mä näyttäisin hyvältä xs napapaidassa, mutta muissa puseroissa ja normaaleissa vaatteissa ei mikään tursua mistään. Myös lienee lihaksilla jotain tekemistä painon kanssa.

mörrikkä
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä olen just 160cm ja 60kiloa ja oikein sopiva olen mielestäni.
m -kokoset tai 36 vaatteet sopii ja must se on ihan hyvä.ei ylimäärästä.
Mä oon 163 ja 58 kg enkä tosiaankaan mahdu 36 kokoisiin vaatteisiin.
no minkäs minä sille mahdan ? :)
Sama mulla 166cm ja 58 kg oon. Mutta m koko sopii kyllä. Siks mustakin kuulosti jännältä..

vieras
Minä olen 158cm ja oainan siis 60-65kg ja m-koon vaatteet on aika passelit. Ruumiinrakenne on aikalailla x, mutta mulla ei ole mikään älyttömän leveä lantio, aika normi taitaa olla. Jos painaisin tuon 58kg, niin aika moni s-koon vaatekin sopisi, riippuen pitkälti vaatteen mallista ja valmistajasta.

Alkuperäinen kirjoittaja mörrikkä:
mä olen just 160cm ja 60kiloa ja oikein sopiva olen mielestäni.
m -kokoset tai 36 vaatteet sopii ja must se on ihan hyvä.ei ylimäärästä.
Mä oon 163 ja 58 kg enkä tosiaankaan mahdu 36 kokoisiin vaatteisiin.
no minkäs minä sille mahdan ? :)
Sama mulla 166cm ja 58 kg oon. Mutta m koko sopii kyllä. Siks mustakin kuulosti jännältä..
Joskus kun kokoja ei löydy, olen sovittanut M-kokoa, mutta se on liian suuri esim harteilta, mahalta jne. Luulen, että tuo on kiinni ruumiinrakenteesta, mitä kokoa voi käyttää. Ja kokoni on suunnilleen 161/57-58.

Yhteistyössä