onko kenelläkään "toisella naisella" onnellisia kokemuksia varatuista miehistä?

  • Viestiketjun aloittaja oona
  • Ensimmäinen viesti
Zii
...jota kovin harvalla meillä on. Totuus on kova laji.

Pikkuisen nauratti erään sukulaisrouvan viattomuuden puolustelu, kun oli jäänyt kiinni sivusuhteesta: "Mut enhän mä ollut kuin yhden kanssa kerrallaan!"
 
Ei voi
Ap kysyi, että onko onnellisia kakkosnaisia. Miten sitä voisi olla onnellinen kakkosena? Kuka haluaa tyytyä siihen, että joutuu olemaan "piilosilla", väheksytty ja vaiettu ihminen? Kakkosena saa ehkä juhlahetkiä, huomionosoituksia ja lahjuksia, mutta sydäntä ei kokonaan saa. Ei myöskään arkipäivää, tukea huoliinsa, suku ei tunne sinua, etä pääse toisen elämään mukaan.

Jos kakkosena olisi onnellista, mehän pyrkisimme siihen "virkaan" emmekä tyytyisi olemaan ykkösiä. On niin helppoa kertoilla juttuja puolison vioista ja puuteista, tunteiden puutteista yms., mutta pitää osata nähdä todellisuus. Jos se puoliso olisi niin mahdoton ja elämän niin kylmää ja sisällyksetöntä, niin toki se kakkonen vaihdettaisiin ykköseksi ja vanha kumppani saisi kenkää. Ei pidä uskoa satuihin.
 
Nitali
Alkuperäinen kirjoittaja Ei voi:
Ap kysyi, että onko onnellisia kakkosnaisia. Miten sitä voisi olla onnellinen kakkosena? Kuka haluaa tyytyä siihen, että joutuu olemaan "piilosilla", väheksytty ja vaiettu ihminen? Kakkosena saa ehkä juhlahetkiä, huomionosoituksia ja lahjuksia, mutta sydäntä ei kokonaan saa. Ei myöskään arkipäivää, tukea huoliinsa, suku ei tunne sinua, etä pääse toisen elämään mukaan.

Jos kakkosena olisi onnellista, mehän pyrkisimme siihen "virkaan" emmekä tyytyisi olemaan ykkösiä. On niin helppoa kertoilla juttuja puolison vioista ja puuteista, tunteiden puutteista yms., mutta pitää osata nähdä todellisuus. Jos se puoliso olisi niin mahdoton ja elämän niin kylmää ja sisällyksetöntä, niin toki se kakkonen vaihdettaisiin ykköseksi ja vanha kumppani saisi kenkää. Ei pidä uskoa satuihin.

>Kuka kakkosnainen saisi sen miehen pippelin yksinoikeutena?

 
1+1=3
Kakkosnaisen elämä on varmempaa, koska hän TIETÄÄ, että mies panee vaimoaan (ja ehkä muitakin naisia), eikä näin ollen saa olla mustasukkainen.

Ykkösnainen ei tiedä, että mies panee muitakin, mutta ehkä epäilee ja kärsii mustasukkaisuudesta.

Kakkosnainen voi elää varmuudessa, mutta ykkösen täytyy elää epävarmuudessa.

Onko varmuus sitten onnellisuutta - en tiedä?
 
Nitali
Alkuperäinen kirjoittaja Jaakko 1:
Alkuperäinen kirjoittaja Nitali:
>Kuka kakkosnainen saisi sen miehen pippelin yksinoikeutena?
Yksinoikeuden pippeliin..?


Pippeliin voisi vaikka tatuoida käyttäjän nimen. Näin ei tulisi ainakaan epäselvyyksiä tilanteissa, joissa mies ei kerro kaikkea. Eikös se olisi kätevämpää, kuin jokin rinkula sormessa, jonka voi ottaa tarvittaessa pois?

Juu. Yksinoikeus miehen pippeliin olisi kiva juttu;)
 
kandeeko
Alkuperäinen kirjoittaja oona:
En kaipaa "saarnaa" miksi varattuihin ei saisi koskea. Olen kuitenkin sitä mieltä, että itse tämä varattu on vastuussa omista teoistaan, en niinkään minä.

Olen tapaillut miestä,joka on suhteessa. Onnettomassa sellaisessa, ja tiedän olevani "se toinen nainen". Tiedän myös, että harvoin se toinen nainen voittaa vaan yleensä häviää.

Tunteet ovat kuitenkin vakavia ja vahvoja sekä minulle että miehellä. Emme ole puhuneet hänen erostaan, ainoastaan siitä kuinka onneton on suhteessaan ja kuinka kaduttaa että on sitä jatkanut

Onko kenelläkään "toisella naisella" hyviä kokemuksia varatuista miehistä? Onnellisia, yhteisiä tulevaisuuksia??
Aikuinen, kypsä mies jakaa aina mielellään tuntemuksensa huonosta suhteesta toisen naisen kanssa. Keltään muulta kun ei saa niin täydellistä ymmärrystä. Huono vaan, että miespolo ei yleensä ymmärrä, mikä toisella naisella on taka-ajatuksena. Ja se ei suinkaan ole lohdutus, varsinkaan jos kuvittelee miehen vähääkään varakkaammaksi. No mikäpä siinä, sinä toimit laastarina, eräänä päivänä mies on taas laastarin tarpeessa, sinusta.
 
xyzåäö
Alkuperäinen kirjoittaja 1+1=3:
Kakkosnaisen elämä on varmempaa, koska hän TIETÄÄ, että mies panee vaimoaan (ja ehkä muitakin naisia), eikä näin ollen saa olla mustasukkainen.
...
Useat miehet valehtelevat kakkosnaisille, etteivät harrasta seksiä kotona, koska vaimo pihtaa. Tai että kotiseksi on huonoa ja vähäistä. Niinpä kakkosnaiset koettavat innolla korjata tämän puutteen.



 
Nainelus
Alkuperäinen kirjoittaja xyzåäö:
Alkuperäinen kirjoittaja 1+1=3:
Kakkosnaisen elämä on varmempaa, koska hän TIETÄÄ, että mies panee vaimoaan (ja ehkä muitakin naisia), eikä näin ollen saa olla mustasukkainen.
...
Useat miehet valehtelevat kakkosnaisille, etteivät harrasta seksiä kotona, koska vaimo pihtaa. Tai että kotiseksi on huonoa ja vähäistä. Niinpä kakkosnaiset koettavat innolla korjata tämän puutteen.





Ja sekös on miehestä kivaa :))) Tässä kohtaa ymmärrän miestä hyvin. Sitten kun kakkonen tai mikä numero lie, lakkaa täysillä yrittämästä voi etsiä taas uuden, joka tekee kaikki temput mielyttääkseen.
 
Niin tai näin
Onhan se aikansa kivaa niin kauan kuin on rakastunut, siis molemmat osapuolet ovat. Jossakin vaiheessa alkaa kaiken yllä leijua kirkas järki ja silloin alkavat romanttiset hetket rapistua.

Näin kävi meille riuskassa nelinpelissä, jossa molemmat olimme varattuja. Jos tarkaan ajattelen, en kadu yhteisiä hetkiämme, mutta olen hyvin onnellinen siitä, että ymmärsimme lopettaa ennen kuin asia tuli puolisoiden tietoon. Se oli minulle ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen kerta sitä lajia. Toisesta osapuolesta ei koskaan voi mennä sitä varmaksi sanomaan, vaikka hän itse vakuuttelisi mitä.

En silti saarnaa kenellekään, mutta jokainen meistä on vastuussa tekemisistään, ei koskaan vain se toinen vaan myös minä.
 
nainen keski-iässä
Mulla on ainakin alussa ollut ihan hyviä kokemuksia varatuista miehistä. Olen itsekkin varattu ja minulla on ihan hyvä suhde erääseen mieheen. Mutta nyt alkaa jotenkin kyllästyttämään. Ei kiinnosta tippaakaan miten hänellä menee vaimonsa kanssa. Olen kerran jo laittanut pelin poikki, kun kyllästyin ja ajattelin jatkaa siitä, mihin jäätiin. Aion ehkä etsiä uuden vakkarin. Mua pännii tässä miehessä se, että en saa enää sitä mitä haluan? mies on liian kiltti ja tasaluonteinen. Tässä on samanlaista kuin pitkässä liitossa, että alkaa jo intohimo hiipua??heh. Olen tässä kahden vaiheilla, koska jätän tai jos laitan jäähylle vähäksi aikaa ja otan ihka uuden miehen tilalle. Onhan näitä ns. salarakkaita, mutta kun kyllästyn niin nopeasti. Jotain uutuuden viehätystä aluksi on, mutta sitten alan etsiä uutta? Käytän niin kauan kun huvittaa ja heitän pois kun alkaa potuttaa..hehhee.

 
Jaakko 1
Alkuperäinen kirjoittaja Nitali:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaakko 1:
Alkuperäinen kirjoittaja Nitali:
>Kuka kakkosnainen saisi sen miehen pippelin yksinoikeutena?
Yksinoikeuden pippeliin..?


Pippeliin voisi vaikka tatuoida käyttäjän nimen.
Vanha vaimo väittää että varressa lukee Adam....kun taas salarakas on siitä varma, että siinä lukee Amsdterdam....mistähän sekin johtuu...?

 
höpönassut
Jokunen vuosi sitten jollakin keskustelufoorumilla joku nainen totesi kannaotossaan vbastaavantyyppiseen keskusteluun - "tuttu juttu- munkin veli on just tommonen pillupalkalla höpöttäjä, sillä on vaimo ja perhe, jonossa on kymmenkunta eronnutta, tai parisuhteessa olevaa naista, tai sinkkua- kun kännykkä soi, se katsoo kuka soittaa ja vastaa jos tekee mieli pillua" -naiset ovat tyytyväisiä siihen vähään mitä saavat".

Kirjoitus ilmeisetikin kuvaa "ajan henkeä" ja näitä levottomia sieluja- "aikuispissiksiä" ala Viivi Avellan löytyy kaiketikin usempia jokaista "seksuaalisesti vapautunutta aikuista naista" kohti. -Vai olisiko syytä käyttää ilmaisua -seksuaalisesti vammautunutta, tai kieroutunutta?
 
Nitali
Alkuperäinen kirjoittaja Jaakko 1:
Alkuperäinen kirjoittaja Nitali:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaakko 1:
Alkuperäinen kirjoittaja Nitali:
>Kuka kakkosnainen saisi sen miehen pippelin yksinoikeutena?
Yksinoikeuden pippeliin..?


Pippeliin voisi vaikka tatuoida käyttäjän nimen.



No perhana! On niillä salarakkailla sittenkin paremmat olot kuin ykkösellä ;)
Vanha vaimo väittää että varressa lukee Adam....kun taas salarakas on siitä varma, että siinä lukee Amsdterdam....mistähän sekin johtuu...?
 
Jaakko 1
Alkuperäinen kirjoittaja Katri 1:
Onpas jännää kun entinen käyttäjätunnus onkin varattu. Ei voi kirjoittaa millä ennen. Vaatii tietysti rekisteröitymistä......
Piti laittaa 1 perään rekisteröityä...joku vei vanhan nikin, mutta vieköön..

 
Siveä
Alkuperäinen kirjoittaja Niin tai näin:
Ihan turha alkaa epäasiallinen ihmisten haukkuminen. Miten olikaan sen ensimmäisen kiven heittämisen laita?
Minä voin heittää vapaasti 1. kiven huoraa kivitettäessä: Koskaan en ole käynyt vieraissa! Jos joku seemiläinen paimentolaiskansa ei ole ollutkaan niin tarkka tavarastaan, ettei olisi ollut kanttia pistää huorintekijää vastuuseen, niin minulla on. Putipuhtaalla omallatunnolla.
 

Yhteistyössä