Onko kemiallisessa raskaudessa raskausoireita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuja

Vieras
Jotenkin käynyt tuo pelottamaan,pari päivää sitten plussasin. Oireita ollut jo viikon,pahoinvointi,väsymys,tissit kipeät ja kasvaneet,alamaha turvonnut ym
onko kellään ollut oireita paljon ja silti vuoto alkanut? Olen aina vähän hysteerinen näistä asioista :(

Alkuperäinen kirjoittaja Apuja:
Jotenkin käynyt tuo pelottamaan,pari päivää sitten plussasin. Oireita ollut jo viikon,pahoinvointi,väsymys,tissit kipeät ja kasvaneet,alamaha turvonnut ym
onko kellään ollut oireita paljon ja silti vuoto alkanut? Olen aina vähän hysteerinen näistä asioista :(
Kuinka pitkällä sun raskaus nyt on?

Eihän se välttämättä enää mikään kemiallinen raskaus ole, vaan ihan oikea raskaus. Siltä se kuulostaisikin.

Kemiallinen raskaus:
http://www.vau.fi/Teemat/Teemakategoriat/Keskenmeno/Mika-ihmeen-kemiallinen-raskaus/

Inhottavaa olla näin hysteerinen,sama ollut aiemminkin.. Ramppaan tarkistamassa vuodanko,joka kerta kun mahaa koskee tai vihloo "liikaa" olen varma että nyt meni kesken. Rasittavaa. Ja järjellä tajuan että ei mitään järkeä miettiä noin kun asiaan ei voi vaikuttaa. Yhden km:n olen saanut ennen lapsia,en tiedä johtuisko siitä nämä pelot.

Raskausoireet tulivat itselläni kemiallisessa hyvin vahvana, tiesin kauan ennen testiä että on tärpännyt. Vuoto vaan alkoi sitten muutaman päivän myöhässä.. :(

Tässä "oikeassa" raskaudessa ei ollutkaan niin vahvat oireet..

Jotkut ovat herkkiä raskaushormonille, jotkut ei niin herkkiä. Ota rauhallisesti. Et voi asialle mitään kuitenkaan, jos menee kesken, sitten menee. Kuitenkin tärppäsi, se on aina hyvä :)
Ja jokainen päivä on voitto! Stressi vaan pahentaa tilannetta..

Yhteistyössä