onko kellää kokemusta www.halpatesti.fi

On kokemusta halvoista ja kalliista testeistä. Jos ei ole lapsettomuusongelmaa, testeillä ei ole paljoa merkitystä. Ja jos on ongelma,
testeistäkään ei välttämättä ole apua, olivat sitten halpoja tai kalliita..
Siinä oma kokemukseni, eli en ole testeillä saanut mitään aikaan.
 
kiitos vastauksestasi !! lapsettomuus joo, mutta se on selvinnyt mehessä on vika ei siittiötuotantoo, joten mun pitäs ens viikolla pongata ovis ja sitten olis se keinohedelmöitys luovutetuilla!! ( jos nyt sit pongaan sen oviksen ens viikolla !!
mutta mua hiukan pelottaa jos ne testin vastaukset on vääriä tai jotain tollasta ! :ashamed:
 
ZirpZirp
Hei!

Itselläni oli tässä kierrossa sama tilanne, ja nyt piinaillaan... Käytin halvimpia mahdollisia nettitestejä, ja päätin että ensi kerralla panostan kyllä ihan apteekista ostettuihin testeihin. Mulla ongelmana oli, että viivojen vahvuuksia oli tosi hankala tulkita. En edelleenkään ole ihan varma että oliko se ovis oikeasti vai ei, kun testiviiva saattoi olla kontrolliviivaa aavistuksen hailakampi - tai sitten ei :/ Sama ongelma saattaa toki olla niiden apteekkitestienkin kanssa.

Mutta aika ristiriitaisia kokemuksia on noista nettitesteistä tälläkin palstalla kirjoitettu. Varmin kai olisi apteekista ostettava digitaalinen testi, mutta se on kyllä kallis. Ehkä kuitenkin inssikierroissa kannattaa panostaa hiukan parempiin testeihin.
 
no onko kukaan onnistunut hoitojen suhteen ja ollut käytössä nää halvat testit ??
minkähän hintasia ne on ne digitaaliset ja montako on paketissa??


ja kiitos edellisille vastaajille !! =)
 
Bee
Oon testaillut halvoilla liuskatesteillä useamman kierron, mutta niihin meni hermot (viivojen tulkitseminen jotenkin hankalaa..) ja viimeksi sitten tilasin halpatesteiltä clearbluen testipaketin (maksoi jotain reilut 30e). Hirveästi oon lukenut positiivista kommenttia tästä testistä.. Itse en oo vielä päässyt sitä kokeilemaan.. Halpatesteillä oli nopea toimitus ja selkeät osto-ohjeet.

Niin ja testipaketissa on 7 testitikkua.<br><br>
 

Yhteistyössä