Onko kellään vertical labretia? kysymys teille!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rokkivosu

Vieras
Sattuuko sen laitto miten paljon enemmän kuin tavan huulikorun?
Mä en voi tavallista huulilävistystä ottaa enää kun ikenet ei kestä edes silikonikorua:( Ja vertical labret on niiiiin hieno :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja off topic:
Minusta tuo näyttää just sellaselta, mitä purasee ihan vahingossa kun syö. Plus. aika saastainen paikka pitää lävistystä.
Mielipiteeni siis...

Mulla on huulessa ollu aiemminkin koru ja hyvin pysy puhtaana :D
Kielessäkin on koru ja ei oo sitäkään tullu pureskeltua.

Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Minusta tuo näyttää just sellaselta, mitä purasee ihan vahingossa kun syö. Plus. aika saastainen paikka pitää lävistystä.
Mielipiteeni siis...

En minäkään kielikorua ole puraissut, mutta huulikorua olen vahingossa pari kertaa haukkaissut ja se kyllä nyrjäytti hampaan niin että se oli pari päivää ihan turtana.
Siis tuota juuri ajattelin, kun tuo lävistys on suoraan tuossa huulessa, eikä tuolla sisempänä, niin tulehtuu varmaan aika herkästi.

Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Mielipiteeni siis...

En minäkään kielikorua ole puraissut, mutta huulikorua olen vahingossa pari kertaa haukkaissut ja se kyllä nyrjäytti hampaan niin että se oli pari päivää ihan turtana.
Siis tuota juuri ajattelin, kun tuo lävistys on suoraan tuossa huulessa, eikä tuolla sisempänä, niin tulehtuu varmaan aika herkästi.
En mä saanu siihenkään huulikoruun purtua kertaakaan
:D Tulehdusriski tietty on, mutta en mä usko kuitenkaan et se sen helpommin tulehtuu kun puhtaana pitää. Lähinnä vaan nyppii se pussailukielto :D Mut kai sen muutaman viikon kestäis... Taidan varata ajan ja hommata sen itselleni synttärilahjaksi =)

images

Näyttää toki kivalta.

Oikeesti nyt mä tunnen ittseni ihan tyhmäks :laugh:
Mie kysyin siltä likalta että onko kaks labretia vierekkäin vai yhtenäinen koru.. Laitto takas että kaks erillistä et vois olla hiukka vaikeeta hymyillä jos ois yhtenäinen :laugh:
Miten idiootti sitä voikaan olla :ashamed: :laugh:

Vartooja, selitähän nyt mistä on kyse! siis missä sillä likalla oli ollut korut? :laugh:

Niin siis hällä on kaksi normaalia labretia huulessa, sivussa... Ja mie luulin ( :ashamed: ) et se on tehty sivusuunnassa se lävistys eli et ois yhtenäinen koru :laugh: *vähän nolona*

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Vartooja, selitähän nyt mistä on kyse! siis missä sillä likalla oli ollut korut? :laugh:

Niin siis hällä on kaksi normaalia labretia huulessa, sivussa... Ja mie luulin ( :ashamed: ) et se on tehty sivusuunnassa se lävistys eli et ois yhtenäinen koru :laugh: *vähän nolona*

Ai sillä lailla. justiinsa.

Yhteistyössä