Kellään opel vectraa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kinuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kinuski

Vieras
Melkeen kaikki (tai ainakin äijät) aina haukkuu opeleita, mutta mä kuitenkin tykkään, ja nyt olis tarjolla yks opel vectra edukkaasti. Joten onko siinä oikeesti muka niiiiin paljon vikoja ettei kannata edes harkita? Toinen olis sitikka, mutta se on diesel joten en oikeen tiedä.... Joku auto nyt olis kuitenki hankittava, kun toi mun nykynen on niin paska ja siihen on menny jo remontteihin rahaa enemmän kuin sen arvo enää edes on.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
ei niissä enempää vikaa ole kuin muissakaan merkeissä. ruostumaan vaan tuppaavat.

Niin sitä mäkin olen aina sanonu että kaikissa autoissa on omat vikansa, ja mikään ei kuitenkaan voi olla viallisempi kun toi nykynen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Eroon sä et siitä helposti pääse!! Kannattaa uskoa paremmin tietäjiä, sitä Opelia ei todellakaan kannata ostaa!! Mietippä vähän miksi se on halpa... :whistle:

itse olen päässyt jokaisesta opelista eroon ihan hyvillä hinnoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Eroon sä et siitä helposti pääse!! Kannattaa uskoa paremmin tietäjiä, sitä Opelia ei todellakaan kannata ostaa!! Mietippä vähän miksi se on halpa... :whistle:

itse olen päässyt jokaisesta opelista eroon ihan hyvillä hinnoilla.

Sama täällä.
Ja mies aina tykännyt Opeleista.

Mulla Opel Vectra ollut hyvä ja varma auto. Ostin sen puolitoistavuotta sitten, vuosimallia 93 1.8i mutta ajettu vaan parisataatuhatta. Ei oo kovinkaan montaa satasta huoltoihin menny, ite nyt ajellu parikymmentätuhatta kilometriä sillä. Kulkeekin melkein kahtasataa alamäkeen ;)

Meillä kaksi Vectraa, ei moittimista. Joka autossa on vikansa ja joka auto ruostuu varmasti. Myönnettäköön, että edellinen Opel Zafira oli huono, ei käynnistynyt yleensäkään ilman apuja...Mutta näkyypä aina naapureillakin olevan ongelmia autojensa kanssa. Ei ole Mersu tai Audikaan varma peli, tuskin mikään merkki.

ei muuten oo ooppelin huollot kalliita.

Mulla on tällähetkellä yli 300tkm ajettu -94 mallinen astra farkku, öljynvaihtoa lukuunottamatta olen ajellut sillä nyt melkein 20tkm. Mulla ei ole pahaa sanottavaa ooppeleista, en tiedä onko sen kummempia vikoja kuin mun miehen patongissakaan. Nämä vanhemmat ooppelit eli ennen vm.98 ovat rusoteeseen taipuvaisia jossei ole pidetty huolta.
Seuraavaksi autoksi ajattelin uudemman korimallin astraa. Näissä on ihan jees hinta-laatu suhde jos vaan itsetunto kestää;)

Yhteistyössä