Onko kellään OIKEESTI tehonnu se SSS-vinkki tohon synnytyksen jouduttamiseen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piippari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no ei se ala, jos ei ala vaikka tekisit mitä. ja jos alkaakin vaikka oot noita ässiä tehnyt, niin ois alkanut ilmankin niitä. tää on se totuus johon mä uskon.
mutta onnea tulevasta vauvasta kuitenkin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no ei se ala, jos ei ala vaikka tekisit mitä. ja jos alkaakin vaikka oot noita ässiä tehnyt, niin ois alkanut ilmankin niitä. tää on se totuus johon mä uskon.
mutta onnea tulevasta vauvasta kuitenkin =)

Näinpä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no ei se ala, jos ei ala vaikka tekisit mitä. ja jos alkaakin vaikka oot noita ässiä tehnyt, niin ois alkanut ilmankin niitä. tää on se totuus johon mä uskon.
mutta onnea tulevasta vauvasta kuitenkin =)

äff. en suostu lannisttuun :D

 
Viis kertaa synnyttäny ja paras konsti on rentoutuminen. Suklaata ja jännäri ;) peiton alle lukemaan. Ässät vaan väsyttää ja tekee paikat kipeeksi.
Ei se synny jos ei ole syntymän aika vaikka mitä tekis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no ei se ala, jos ei ala vaikka tekisit mitä. ja jos alkaakin vaikka oot noita ässiä tehnyt, niin ois alkanut ilmankin niitä. tää on se totuus johon mä uskon.
mutta onnea tulevasta vauvasta kuitenkin =)

äff. en suostu lannisttuun :D

Suap kokeilla ;)
 
Kyllä me kans kokeiltiin kaikki ässät ja vähän muutakin ja ainoa mikä auttoi oli Oksitosiini-tippa suoneen. :D Eniten ärsytti ihmisten neuvot: "Kai te tiiätte, että miten synnytyksen saa käyntiin" :kieh: :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pihlay:
Kyllä me kans kokeiltiin kaikki ässät ja vähän muutakin ja ainoa mikä auttoi oli Oksitosiini-tippa suoneen. :D Eniten ärsytti ihmisten neuvot: "Kai te tiiätte, että miten synnytyksen saa käyntiin" :kieh: :kieh: :kieh:

Tuo ihmisten viisastelu ottaa oikeasti päähän kun ei siihen oikeasti toimi mikään muu kuin lääkärien keinot ellei se sitten itsestään lähde :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hedona harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Pihlay:
Kyllä me kans kokeiltiin kaikki ässät ja vähän muutakin ja ainoa mikä auttoi oli Oksitosiini-tippa suoneen. :D Eniten ärsytti ihmisten neuvot: "Kai te tiiätte, että miten synnytyksen saa käyntiin" :kieh: :kieh: :kieh:

Tuo ihmisten viisastelu ottaa oikeasti päähän kun ei siihen oikeasti toimi mikään muu kuin lääkärien keinot ellei se sitten itsestään lähde :kieh:

Meillä kans alko kuukausi ennen laskettua jutut, etkö sä koskaan meinaa synnyttää jne :kieh: ja molemmat meni 2vko yli lasketun :kieh:
 
Raivostuttaa ku esikoisen kanssa homma alako vaan niinku yhtäkkiä, suppareilla, joita ei aiemmin ilimenny ku päivänä jollon synty. Tää taas luppaillee päivittäin tää toinen, mutta sit ei kuitenkaa =P
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Pihlay:
Kyllä me kans kokeiltiin kaikki ässät ja vähän muutakin ja ainoa mikä auttoi oli Oksitosiini-tippa suoneen. :D Eniten ärsytti ihmisten neuvot: "Kai te tiiätte, että miten synnytyksen saa käyntiin" :kieh: :kieh: :kieh:

Tuo ihmisten viisastelu ottaa oikeasti päähän kun ei siihen oikeasti toimi mikään muu kuin lääkärien keinot ellei se sitten itsestään lähde :kieh:

Meillä kans alko kuukausi ennen laskettua jutut, etkö sä koskaan meinaa synnyttää jne :kieh: ja molemmat meni 2vko yli lasketun :kieh:

Mulla on laskettu nyt perjantaina ja kaikki on kyselemässä et "Mitä, eikös se LA ala olee jo lähellä? Jokos meinasit synnyttää?" |O
 

Yhteistyössä