P
piippari
Vieras
Sanokaa että on, joohan..? Yks ässä saatu tehtyä kaks ässä hoituu kuhan mies kotiutuu 
Mä oooon nii valamis tähän.......
Mä oooon nii valamis tähän.......
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:no ei se ala, jos ei ala vaikka tekisit mitä. ja jos alkaakin vaikka oot noita ässiä tehnyt, niin ois alkanut ilmankin niitä. tää on se totuus johon mä uskon.
mutta onnea tulevasta vauvasta kuitenkin =)
Alkuperäinen kirjoittaja endie:no ei se ala, jos ei ala vaikka tekisit mitä. ja jos alkaakin vaikka oot noita ässiä tehnyt, niin ois alkanut ilmankin niitä. tää on se totuus johon mä uskon.
mutta onnea tulevasta vauvasta kuitenkin =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja endie:no ei se ala, jos ei ala vaikka tekisit mitä. ja jos alkaakin vaikka oot noita ässiä tehnyt, niin ois alkanut ilmankin niitä. tää on se totuus johon mä uskon.
mutta onnea tulevasta vauvasta kuitenkin =)
äff. en suostu lannisttuun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pihlay:Kyllä me kans kokeiltiin kaikki ässät ja vähän muutakin ja ainoa mikä auttoi oli Oksitosiini-tippa suoneen.Eniten ärsytti ihmisten neuvot: "Kai te tiiätte, että miten synnytyksen saa käyntiin" :kieh: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Pihlay:Kyllä me kans kokeiltiin kaikki ässät ja vähän muutakin ja ainoa mikä auttoi oli Oksitosiini-tippa suoneen.Eniten ärsytti ihmisten neuvot: "Kai te tiiätte, että miten synnytyksen saa käyntiin" :kieh: :kieh: :kieh:
Tuo ihmisten viisastelu ottaa oikeasti päähän kun ei siihen oikeasti toimi mikään muu kuin lääkärien keinot ellei se sitten itsestään lähde :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja hedona harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Pihlay:Kyllä me kans kokeiltiin kaikki ässät ja vähän muutakin ja ainoa mikä auttoi oli Oksitosiini-tippa suoneen.Eniten ärsytti ihmisten neuvot: "Kai te tiiätte, että miten synnytyksen saa käyntiin" :kieh: :kieh: :kieh:
Tuo ihmisten viisastelu ottaa oikeasti päähän kun ei siihen oikeasti toimi mikään muu kuin lääkärien keinot ellei se sitten itsestään lähde :kieh:
Meillä kans alko kuukausi ennen laskettua jutut, etkö sä koskaan meinaa synnyttää jne :kieh: ja molemmat meni 2vko yli lasketun :kieh: