Korona pohdintoja...

Mä oon tässä pohdiskellut asiaa jo jonkun aikaa ja oon alkanu olee nyt sitämieltä, että mitään vitun koronaa ei oo oikeesti olemassa. Jos nyt miettii tätä asiaa tarkemmin, niin en tiiä yhtäkään ihmistä, jolla ois ollu korona tai esim mun kaverin kaverin kaverit ei tiiä yhtää tapausta, jolla ois ollu, että kysymys vaan kuuluukin, mitä vittua oikeesti? Kauheesti lehdet kirjoittelee vaa et ”joo nyt on taas ollu monta korona tapausta”, mutta MISSÄ NE IHMISET ON KETKÄ ON MUKA SAIRASTUNU KORONAAN?? Miks kukaan ei tiedä yhtäkään ihmistä? Kertokaa tähän kans tiiättekö yhtäkään tapausta oikeesti?! + sanokaa oma mp asiasta. Hallituksen pelleilyä ja rahastusta taitaa olla koko saatanan korona... Ja muutkin ihmiset alkaa ilmeisesti aika käärmeissään, kun kokoontuu mielenosotukseen ja muuta semmosta. Kaikki ei ees käytä maskeja kaupassa. Yks aika mielenkiintoinen juttu on kans se, että tämmösen korona pelleilyn takia ihmisten koulunkäynti kärsii. Mun kaverit esim jotka opiskelee nii sanovat, että jäävät jälkeen tän paskan takia = tulevaisuus kärsii ja menee päin helvettiä. Sit on nää etäopetukset: miten oikeesti kuvitellaan et nuoret ees viittii nousta sängystä, jos ei oo pakko mennä kouluun eli = tässäkin tulevaisuus kärsii ihan vitusti ja onhan se nyt ihan eriasia, et opettaja voi neuvoakin paremmin siellä koulunpenkillä, kun jossain vitu netin välityksellä. Itellä on esim oppimisvaikeuksia ollu 2 luokasta asti koulussa, koska ADD ni, jos oisin koulussa tällähetkellä, jossai etäopetuksessa ni ei siitä kyllä mitään tulis, kun vaikeuksia on jo siellä koulussakin penkillä.
Sitten semmoseen asiaan mikä nyt on itelle ajankohtanen, kun odotan vauvaa (esikoista!) yhdessä miehen kanssa. Meillä on vielä ainaki toistaseks mies päässy mukaan kaikkee esim ultriin, mutta tiiän tapauksia, jossa miestä ei oo päästetty ultraan ku korona hyökkää heti ihan varmasti :)))) ei voi sanoo muutaku oikeesti, että MITÄ..!!?? Ihanku se lapsi ois vaan sen äidin. Yhtälailla se on isän oikeus nähdä miten lapsi on kasvanu siellä masussa ja, ettei sillä oo mitään hätää yms... mutta, jossain paikoissa tämä mahdollisuus riistetään isiltä, joka on aika helvetin väärin ja oikeesti ihan uskomatonta paskaa + mitä se oikeesti hyödyttää, et se isä ei saa sinne tulla??? Jos sillä isällä ois korona ni se ois hyvin varmasti myös sillä äidillä ja siitä luultavasti myös ultraajalla, eli mitä se hyödyttää, et isä ei saa tulla ultraan? NO EI YHTÄÄN VITUN MITÄÄN! Riistetään vaan toiselta oman lapsen näkeminen. Me ollaan käyty nyt parissa ultrassa ja ne ultrahuoneetkin on yleensä senverta isoja, että siellä saadaan pidettyä ne hiton turvavälitkin kyllä ja maskit päällä ollaan. Sitten synnytys... isiltä on riistetty mahdollisuus nähdä oman lapsen syntymä ja äideiltä on riistetty tukihenkilön/isän läsnäolo, joka on musta ensinnäkin helvetin pelottava ajatus, että mies ei pääsis mukaan... jumalauta me ollaan se lapsi yhdessä tehty ja se on yhtälailla meijän molempien lapsi ja molemmilla on oikeus nähä se ultrassa, nähä sen syntymä. Tämmösiä asioita ei sais mun mielestä missään nimessä riistää, koska ovat senverta tärkeitä kummiskin. Mietitään nyt oikeesti onko tässä hommassa mitään vitun päätäjahäntää. Mitä ootte mieltä?
 
Tunnen useita sairastuneita. Heillä kaikilla se on ollut normi lenssu. Tosin tiedän yhden perusterveen 60v joka kuoli.

Vanhuksille voi olla vaarallinen, tosin jos on ylittänyt suomalaisten keski-iän niin jokainen hengenvetokin on voitto ja normi flunssakin voi viedä hengen.

Nähtävästi korona nostaa veritulppariskiä, joten kannattaa liikkua säännöllisesti, jos sen taudin saa.
 
vierailija
No jaa olen tätä elämää katsonut yli 60 vuotta ja maailma on muuttunut tänä aikana todella paljon. Jatkuva muutos on siis elämää ja mitä paremmin sopeudut eli uit kuin kala vedessä sen helpompaa on itselle.
Ymmärrän että raskaus ja raskaushormonit laskee toleranssia sietää. Ensimmäinen lapseni syntyi 85 ja oli aika uusi juttu että isä tuolloin osallistui synnytykseen ja oli jopa synnytysvalmennuksessa mukana. Pärjäät kyllä ja sinun on pakkokin koska olet ns juhlakalu vaikka miehesi ei pääsisikään mukaan. Teillä tulee olemaan runsaasti aikaa olla lapsen kanssa koko loppuelämä. Ja mitä koronaan tulee niin kyllä se on olemassa ja ihmiset sairastuvat vakavastikin ja kuolevat.
Opiskelun tärkein pointti on oppilaan itseohjautuvuus, jota hoettiin jo ennen koronaa. Vastuu on nyt opiskelijalla ja koululaisella itsellään hinaako takapuolensa siihen netin viereen vai ei. Olisin antanut mitä tahansa että olisin voinut opiskella netin välityksellä kotoa ja miksikö no siksi että pedanttina opiskeluani häiritsi muut oppilaat. Onneksi myöhemmin opiskeluissa oli mahdollisuus etätehtäviin.
Nyt siis jäitä hattuun ja katsotaan mitä tuleman pitää. Pysyhän terveenä ja nauti raskaudesta, synnytyksestä ja vauva-ajasta kun ne kaikki menevät niin pian ohi. Ps. Nuku niin paljon kuin mahdollista että jaksat.
 
  • Tykkää
Reactions: Diipadapa
vierailija
Minä tiedän 6 sairastunutta, mukaanlukien itseni. Ei ole mitään tietoa, mistä tartunta tuli, kaikista varotoimista huolimatta. Ja tarttui muihin perheenjäseniin, kaksi sai tartunnan varmaan jo ennen minun oireideni ilmestymistä. Pitkään vaikutti, että yksi säästyisi taudilta, mutta hänkin rupesi sitten yskimään ja saamaan muita oreita. Kun kävin tutkittavana huolestuttavien oireiden takia, niin siellä oli muita tosi surkeassa kunnossa olevia, jotka joutuivat infektio-osastolle hoitoon, jos ei jopa teholle. Ja tuo viimeisenä sairastunut nuori on jaksanut useimpina päivinä jaksanut raahautua etäopetukseen sairaanakin ollessa, mutta kokeet ja testit on mennyt aika huonosti, ihmetteli yhden kokeen takaisin saatuaan, että miten on voinutkin tehdä tuollaisia virheitä.

Pari muuta tietämääni sairastunut saivat sen syksyllä baarikierrokselta. Miehen työkavereista on useampi sairastanut koronan, tosin viimeisen puolen vuoden aikana on ollut vain etäyhteydessä heidän kanssaan.

Ennen synnytettiin kokonaan ilman isää paikalla. Ultran voi saada videona, jolloin isäkin pääsee sen katsomaan yhtälailla. Tosin on se mukava saada isä mukaan niin ultriin kuin synnytykseen. Mitä useampi henkilö on paikalla, sitä suurempi on mahdollisuus saada se korona, kun silloin on yleensä ollut kontakteja johonkin muuhunkin jossain vaiheessa.
 
Tunnen useita sairastuneita. Heillä kaikilla se on ollut normi lenssu. Tosin tiedän yhden perusterveen 60v joka kuoli.

Vanhuksille voi olla vaarallinen, tosin jos on ylittänyt suomalaisten keski-iän niin jokainen hengenvetokin on voitto ja normi flunssakin voi viedä hengen.

Nähtävästi korona nostaa veritulppariskiä, joten kannattaa liikkua säännöllisesti, jos sen taudin saa.
Toikin just et se on normi flunssa...
 
Minä tiedän 6 sairastunutta, mukaanlukien itseni. Ei ole mitään tietoa, mistä tartunta tuli, kaikista varotoimista huolimatta. Ja tarttui muihin perheenjäseniin, kaksi sai tartunnan varmaan jo ennen minun oireideni ilmestymistä. Pitkään vaikutti, että yksi säästyisi taudilta, mutta hänkin rupesi sitten yskimään ja saamaan muita oreita. Kun kävin tutkittavana huolestuttavien oireiden takia, niin siellä oli muita tosi surkeassa kunnossa olevia, jotka joutuivat infektio-osastolle hoitoon, jos ei jopa teholle. Ja tuo viimeisenä sairastunut nuori on jaksanut useimpina päivinä jaksanut raahautua etäopetukseen sairaanakin ollessa, mutta kokeet ja testit on mennyt aika huonosti, ihmetteli yhden kokeen takaisin saatuaan, että miten on voinutkin tehdä tuollaisia virheitä.

Pari muuta tietämääni sairastunut saivat sen syksyllä baarikierrokselta. Miehen työkavereista on useampi sairastanut koronan, tosin viimeisen puolen vuoden aikana on ollut vain etäyhteydessä heidän kanssaan.

Ennen synnytettiin kokonaan ilman isää paikalla. Ultran voi saada videona, jolloin isäkin pääsee sen katsomaan yhtälailla. Tosin on se mukava saada isä mukaan niin ultriin kuin synnytykseen. Mitä useampi henkilö on paikalla, sitä suurempi on mahdollisuus saada se korona, kun silloin on yleensä ollut kontakteja johonkin muuhunkin jossain vaiheessa.
Mun piti tää asia kirjottaa toto alkuperäsee viestii, että oon kans kuullu semmosta, että tää korona testi homma antaa positiivisen tuloksen perus flunssasta...
 
Minä tiedän 6 sairastunutta, mukaanlukien itseni. Ei ole mitään tietoa, mistä tartunta tuli, kaikista varotoimista huolimatta. Ja tarttui muihin perheenjäseniin, kaksi sai tartunnan varmaan jo ennen minun oireideni ilmestymistä. Pitkään vaikutti, että yksi säästyisi taudilta, mutta hänkin rupesi sitten yskimään ja saamaan muita oreita. Kun kävin tutkittavana huolestuttavien oireiden takia, niin siellä oli muita tosi surkeassa kunnossa olevia, jotka joutuivat infektio-osastolle hoitoon, jos ei jopa teholle. Ja tuo viimeisenä sairastunut nuori on jaksanut useimpina päivinä jaksanut raahautua etäopetukseen sairaanakin ollessa, mutta kokeet ja testit on mennyt aika huonosti, ihmetteli yhden kokeen takaisin saatuaan, että miten on voinutkin tehdä tuollaisia virheitä.

Pari muuta tietämääni sairastunut saivat sen syksyllä baarikierrokselta. Miehen työkavereista on useampi sairastanut koronan, tosin viimeisen puolen vuoden aikana on ollut vain etäyhteydessä heidän kanssaan.

Ennen synnytettiin kokonaan ilman isää paikalla. Ultran voi saada videona, jolloin isäkin pääsee sen katsomaan yhtälailla. Tosin on se mukava saada isä mukaan niin ultriin kuin synnytykseen. Mitä useampi henkilö on paikalla, sitä suurempi on mahdollisuus saada se korona, kun silloin on yleensä ollut kontakteja johonkin muuhunkin jossain vaiheessa.
Ja kerroit, että et tiedä yhtään mistä se tartunta tuli niin eikö se ole vähän kummallista, että se niinvaan tuli? Vai oisko ollu ihan perus flunssa kummiski ja korona testi sen näyttäny positiivisena, kun tästä asiasta oli joskus puhetta, että näin ois asia enkä pidä yhtään mahdottomana tätä
 
Kirjotan tän ny sullekki, mutta siis piti laittaa kans toho alkuperäiseen viestii tää juttu... oon kuullusemmosta, että korona testi antais positiivisen tuloksen jo pelkästä flunssasta.
Mielenkiintoista.


Sekä mä että mies ollaan (eri aikaan, ei kuukausina) käyty flunssan vuoksi koroatestissä ja negaa tuli vaiks nokka valuin ja kurkku oli kipeä ja muutenki paska olo.
 
Mielenkiintoista.


Sekä mä että mies ollaan (eri aikaan, ei kuukausina) käyty flunssan vuoksi koroatestissä ja negaa tuli vaiks nokka valuin ja kurkku oli kipeä ja muutenki paska olo.
En usko, että testi joka kerta sitä tosiaan välttämättä näyttäisi positiivisena flunssasta
Mielenkiintoista.


Sekä mä että mies ollaan (eri aikaan, ei kuukausina) käyty flunssan vuoksi koroatestissä ja negaa tuli vaiks nokka valuin ja kurkku oli kipeä ja muutenki paska olo.
Sitähän on tosiaan kans puhuttu, että korona testit antaa virheellisiä tuloksia, että niin tuskin aina antaa sit myöskään flunssasta positiivista.
 
Mielenkiintoista.


Sekä mä että mies ollaan (eri aikaan, ei kuukausina) käyty flunssan vuoksi koroatestissä ja negaa tuli vaiks nokka valuin ja kurkku oli kipeä ja muutenki paska olo.
Myös se ottaa hermoo, kun tää korona homma tekee ihmisistä ihan sekopäisiä... kaupassa et uskalla yskästä ees se vitun maski päässä, kun heti katotaan pahalla, et joo tolla on ihan varmasti korona ja muutenkin uskotaan heti kaikkia asioita. Mä haluisin ainaki jotain varmuutta asiaan, jos joku korona oikeesti on, mutta tähänmennessä semmosta ei ainakaa oo tullu ja tuski tuleekaa + jos on korona oikeesti olemassa ni mitenköhän tää maa tulee pärjäämään sitte pitemmänpäälle kaikkien rajoitusten kans, kun nyt tehään mielenosotuksiakin jo asiaan liittyen ja millä helvetillä se korona täältä sitte pois saadaan.... no ei millään. Se on varmaa täällä sit vielä sillonki ku mä meen eläkkeelle, et joo hienoo
 
Mut sun kannattaisi, kun viimein jaksoin lukea ton alkuperäisen kirjoituksesi, toivoa, että edes sun miehellä on jonkinsortin älliä varoa koronaa, koska orpona on kurja elää.
Mä käytän kaupassa maskeja varsinkin nyt raskaus aikana varmuuden vuoks et kyl mä sitä niinsanotusti varon, mutta en kyllä usko koko hommaan tällähetkellä :) ja voisin sanoa 99% varmasti, että mä en tuu kyllä koronaan kuolemaan
 
vierailija
Mun piti tää asia kirjottaa toto alkuperäsee viestii, että oon kans kuullu semmosta, että tää korona testi homma antaa positiivisen tuloksen perus flunssasta...
Voin sanoa, ettei ne oireet tunnu kyllä perusflunssa oireilta, ei myöskään influenssan. On vuosikymmenten mittaan tullut sairastettua monenlaisia flunssia, niin täytyy sanoa, että korona on ollut omanlaisensa. Ja sitähän ei etukäteen tiedä, kuka pääsee helpommalla ja kuka jopa menehtyy.
 
vierailija
Ja kerroit, että et tiedä yhtään mistä se tartunta tuli niin eikö se ole vähän kummallista, että se niinvaan tuli? Vai oisko ollu ihan perus flunssa kummiski ja korona testi sen näyttäny positiivisena, kun tästä asiasta oli joskus puhetta, että näin ois asia enkä pidä yhtään mahdottomana tätä
On minulla oma teoriani, mille minulla ei ole mitään todistetta. Siihen liittyy aerosolien kulkeutuminen ja henkilöt, joilla en tiedä varmuudella olleen koronaa. En ole ollut missään tekemisessä heidän kanssaan.

Mä käytän kaupassa maskeja varsinkin nyt raskaus aikana varmuuden vuoks et kyl mä sitä niinsanotusti varon, mutta en kyllä usko koko hommaan tällähetkellä ja voisin sanoa 99% varmasti, että mä en tuu kyllä koronaan kuolemaan
Kannattaa olla varuillaan. Raskaana ollessa on kohonnut veritulpan riski ja korona aiheuttaa noita tulppia, ei ainoastaan rokote. Tutkittavana käydessä sieltä lähti yksi raskaana ollut verenohennuspiikkien kanssa kotiin.

Siinä olet oikeassa, että osasta ihmisiä on tullut aivan sekopäisiä. Osa pelkää kuollakseen ja vaativat kaiken maailman pakkoja joka asiaan. Sitten on toinen ääripää, joka ei usko lainkaan, eikä välitä lainkaan muista, eivätkä osaa mitään ohjeita noudattaa. En ymmärrä näitä, jotka sylkevät muiden päälle tai jotka järjestävät omia mielenilmauskokouksiaan esim. kauppakeskuksissa ja tunkevat turvaväliä haluavien kylkeen ilman maskeja.
 
Deleted member 149094
Niin et tää on kaikkien aikojen aprillipila, jossa kaikkien maiden hallitukset, media, sairaalat, terveyshenkilökunta, tutkijat ja asiantuntijat vaan vedättää, et saa nauraa räkäsesti päälle?

Vai oliks tää keino muuttaa ihmiset zombeiksi? Mul on viel zombinimi keksimättä!!!
 
vierailija
Mä oon tässä pohdiskellut asiaa jo jonkun aikaa ja oon alkanu olee nyt sitämieltä, että mitään vitun koronaa ei oo oikeesti olemassa. Jos nyt miettii tätä asiaa tarkemmin, niin en tiiä yhtäkään ihmistä, jolla ois ollu korona tai esim mun kaverin kaverin kaverit ei tiiä yhtää tapausta, jolla ois ollu, että kysymys vaan kuuluukin, mitä vittua oikeesti? Kauheesti lehdet kirjoittelee vaa et ”joo nyt on taas ollu monta korona tapausta”, mutta MISSÄ NE IHMISET ON KETKÄ ON MUKA SAIRASTUNU KORONAAN?? Miks kukaan ei tiedä yhtäkään ihmistä? Kertokaa tähän kans tiiättekö yhtäkään tapausta oikeesti?! + sanokaa oma mp asiasta. Hallituksen pelleilyä ja rahastusta taitaa olla koko saatanan korona... Ja muutkin ihmiset alkaa ilmeisesti aika käärmeissään, kun kokoontuu mielenosotukseen ja muuta semmosta. Kaikki ei ees käytä maskeja kaupassa. Yks aika mielenkiintoinen juttu on kans se, että tämmösen korona pelleilyn takia ihmisten koulunkäynti kärsii. Mun kaverit esim jotka opiskelee nii sanovat, että jäävät jälkeen tän paskan takia = tulevaisuus kärsii ja menee päin helvettiä. Sit on nää etäopetukset: miten oikeesti kuvitellaan et nuoret ees viittii nousta sängystä, jos ei oo pakko mennä kouluun eli = tässäkin tulevaisuus kärsii ihan vitusti ja onhan se nyt ihan eriasia, et opettaja voi neuvoakin paremmin siellä koulunpenkillä, kun jossain vitu netin välityksellä. Itellä on esim oppimisvaikeuksia ollu 2 luokasta asti koulussa, koska ADD ni, jos oisin koulussa tällähetkellä, jossai etäopetuksessa ni ei siitä kyllä mitään tulis, kun vaikeuksia on jo siellä koulussakin penkillä.
Sitten semmoseen asiaan mikä nyt on itelle ajankohtanen, kun odotan vauvaa (esikoista!) yhdessä miehen kanssa. Meillä on vielä ainaki toistaseks mies päässy mukaan kaikkee esim ultriin, mutta tiiän tapauksia, jossa miestä ei oo päästetty ultraan ku korona hyökkää heti ihan varmasti ))) ei voi sanoo muutaku oikeesti, että MITÄ..!!?? Ihanku se lapsi ois vaan sen äidin. Yhtälailla se on isän oikeus nähdä miten lapsi on kasvanu siellä masussa ja, ettei sillä oo mitään hätää yms... mutta, jossain paikoissa tämä mahdollisuus riistetään isiltä, joka on aika helvetin väärin ja oikeesti ihan uskomatonta paskaa + mitä se oikeesti hyödyttää, et se isä ei saa sinne tulla??? Jos sillä isällä ois korona ni se ois hyvin varmasti myös sillä äidillä ja siitä luultavasti myös ultraajalla, eli mitä se hyödyttää, et isä ei saa tulla ultraan? NO EI YHTÄÄN VITUN MITÄÄN! Riistetään vaan toiselta oman lapsen näkeminen. Me ollaan käyty nyt parissa ultrassa ja ne ultrahuoneetkin on yleensä senverta isoja, että siellä saadaan pidettyä ne hiton turvavälitkin kyllä ja maskit päällä ollaan. Sitten synnytys... isiltä on riistetty mahdollisuus nähdä oman lapsen syntymä ja äideiltä on riistetty tukihenkilön/isän läsnäolo, joka on musta ensinnäkin helvetin pelottava ajatus, että mies ei pääsis mukaan... jumalauta me ollaan se lapsi yhdessä tehty ja se on yhtälailla meijän molempien lapsi ja molemmilla on oikeus nähä se ultrassa, nähä sen syntymä. Tämmösiä asioita ei sais mun mielestä missään nimessä riistää, koska ovat senverta tärkeitä kummiskin. Mietitään nyt oikeesti onko tässä hommassa mitään vitun päätäjahäntää. Mitä ootte mieltä?
500 000 ylimääräistä kuolemaa Euroopassa 2020 johtuivat siis pelosta?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Niin et tää on kaikkien aikojen aprillipila, jossa kaikkien maiden hallitukset, media, sairaalat, terveyshenkilökunta, tutkijat ja asiantuntijat vaan vedättää, et saa nauraa räkäsesti päälle?

Vai oliks tää keino muuttaa ihmiset zombeiksi? Mul on viel zombinimi keksimättä!!!
Veikkaan että salkkarit on muuttuneet kuolaaviksi zompeiksi jo aiemmin, ja nää zombie-aivopierut on syynä siitä.
 

Yhteistyössä