onko kellään joulufiilistä jo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wildhallon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sama mietinnässä täällä :)
Just etsiskelin tuolta kaapin perältä ja nyt odottavat pöydällä pikkumiehen päiväunia, jotta pääsen isosiskon kanssa silityspuuhiin :D
Ja kai mä ne jo uskallan ikkunaan ripustaa..

Joten...kiip kouin Tsoots ;D

On joulufiilistä täälläkin!! Jouluvalot on laitettu ja -kalenterit hankittu. Muita koristeita ei vielä ole, mutta joululaulujakin ollaan jo jonkun verran kuunneltu. Ihana aika, joulun aika!

No aika vaisut fiilikset on ollu tänä vuonna. Yleensä tässä vaiheessa vuotta olen laittanut jo koko jouluvarustearsenaalin paikoilleen, mutta tänä vuonna vasta ulkovalot oon saanu laitettua. Muutaman pirtsakan joululaulun olen sentään kuunnellut :) Tällä viikolla olis nyt sitten kuitenkin tarkoitus laittaa koti joulukuntoon. Jospa se fiiliskin siitä sitten nousis :heart:

Hain punaisen puukynttelikön esille. Sellasen lohkeilleen ja hilseilleen. Se on niin ruma, että se on jo kaunis. Vaihdoin parit liinat ja lasten huoneissa on jo vähän joulua esillä. Lahjat on jo ostettu kummilasten paketteja lukuunottamatta.

Lahjat meillä hankitaan aina ajoissa. En jaksa sitä ruuhkaa ja ettimistä kamalien joululaulujen säestyksellä. :x :x

Jouluihminen en kuitenkaan ole. Touhaan silti joulun kotiin lasten iloksi. Piparitönöä suunnittelen.

Yhteistyössä