Onko kellään HYVÄÄ anoppia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nuppu

Vieras
Mun entisen miehen äiti oli tosi ihana, kunnes saatiin eka lapsi. Välit muuttu radikaalisti, kun alkoi sekaantuun liikaa lastenkasvatukseen jne... en yhtäkkiä osannut hänen mielestä mitään tehdä.

Tuntuu, että kaikilla on huonoja anoppeja. Onko kellään hyvää anoppia?

Mulla on ihana anoppi!!!! Välimatkaa välillämme on n. 150km, mutta ollaan siitä huolimatta aika paljon tekemisissä. Ollaan aina tervetulleita heidän luokseen. Hän kuuntelee minuakin ja pitää mun puolta. Hän rakastaa lapsiamme ja on valmis antamaan heille tärkeintä: omaa aikaansa. Maailman paras mummo ja oikein ihana anoppikin!

Mulla on. Tai on nyt kyllä ex-anoppi, kun miehen kans erottiin. Mutta pidetään edelleen tiiviisti yhteyttä, soitellaan ja käydään kyläilemässä puolin ja toisin =)

Minun anoppi on aika ihana anoppi ja mummo varsinkin. Ei se tuputa omia mielipiteitään ja oppejaan. Hoitanut nyt tosi paljon lapsia päivisin, kun olen ollut koululla tai autokoululla. Ainut huono puoli on, että se ei enää halua ottaa alle 3 vuotiaita kovin mielellään yökylään. Enkä minä edes sellasta apua tarttis ku kerran, kaks vuodessa. Kyllähän se silloin ärsyttää, kun on univelkaa ja tahtois lapset yökylään että sais vähän univelkoja kiinni. Mutta on kyllä ollu niin upea hoitoapu tuon autokulun kanssa, että annan kyllä jotain luksusta synttärilahjaksi marraskuussa. :D

Mulla on. Näin ensimmäisen kerran kun tuli kattoon synnärille. nykyään ollaan tutustuttu vähän paremmin ja käy kylässäkin, vaik poikansa ei oo kotonakaan. Rento ihminen,jolla oma elämä.

Mulla on hyvä anoppi. Ottaa meidät kesällä viikoksi luokseen, syöttää, seurustelee, hoitaa lapsia joku ilta että pääsemme miehen kanssa syömään/leffaan, kulkee mukana uimarannoilla, retkillä jne.

Parikolme kertaa vuodessa tulee viikoksi meille, kesälomalla, syyslomalla, joulun välipäivinä eli silloin, kun tarvitsemme lapsenhoitoapuakin. Täällä ollessaan hoitaa lapsia, laittaa ruokaa, imuroi ja tekee mitä näkee huushollissa tarpeelliseksi tehtävän.

Ei ole koskaan pahaa sanaa sanonut meistä eikä minusta, miniästä.

Mulla on. Me ei tosin soitella toisillemme muuta kuin lahjapulmien aikaan, koska mun mies pitää vanhempiinsa tiiviisti yhteyttä. Ja vaikka anoppi on kasvatusalan ammattilainen, niin koskaan ei ole ollut mielipiteitään tunkemassa, paitsi jos ollaan kysytty. Lastenlapsia heillä on jo monen monta, mutta kaikki ovat heille yhtä rakkaita. Ja kaikki ovat yhtälailla tervetulleita heidän kotiinsa.

Ei kauhean paljoa voisi tyytyväisempi anoppiinsa olla. Ja siis mummunakin ihan paras!

Minulla on ihana anoppi, sekaantuu meidän elämään, antaa lastenkasvatusneuvoja pyytämättä ja meille tullessaan alkaa vimmatun siivoamisen :)
Elämään sekaantuminen ei haittaa, osaamme sanoa koska menee liian pitkälle, anoppi uskoo puhetta :)
Lastenkasvatusneuvot tulevat varsinkin teinien kanssa tarpeeseen :)
Ja se siivoaminen, olen sanonut että niin paljon saa meillä siivota kuin haluaa, kaikki on pois minulta :)

Mullakin on ihan hyvä anoppi, välillä pääsee sammakko suusta, mut ne oon oppinut päästää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos..
Onkin oikee vauhtimummo, ikää vasta vähä päälle 40v. ja uus miesystävä..ja tanssijalka vipattaa :)

Yhteistyössä