Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
niimpä.. ja tässä tapauksessa luultavasti kyse n.8 tuntia päivässä/3krt viikossa jos kyseessä työpäivä/opiskelupäivä?Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Itse hoidin Turkissa suomalais-turkkilaista lasta. 5 kk alkaen n. 10-15 tuntia päivässä. Eipä ollut lapselle mitään traumoja jäänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Itse hoidin Turkissa suomalais-turkkilaista lasta. 5 kk alkaen n. 10-15 tuntia päivässä. Eipä ollut lapselle mitään traumoja jäänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:miten voit edes harkita? Olet vauvallesi korvaamaton! Vauva ei missään tapauksessa ole valmis olemaan sinusta erossa tuon ikäisenä, lue kehityspsykologiaa. Vauvalle sinun poissaolo tuon ikäisenä on sama kuin olisit kuollut, vauva aloittaa suruprosessin joka kerta. Vauvan muisti ei riitä tietämään että tulet takaisin eikä vauvalla ole aikakäsitystä. Mieti mitä toistuvat erot tekevät turvallisuudentunteelle kun vauva kokee kerta toisensa jälkeen itsensä hylätyksi vaikka hoitaja olisi kuinka hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja miksi:Vastaus kysymykseesi: on se kyllä aika kauheaaMiten voi olla pakottava tilanne, en ymmärrä? Kadut jälkeenpäin sitä minkä menetit... ne on korvaamattomia hetkiä joita ei koskaan saa takaisin.
Ja niille jotka vetää tähän taas kaikki ulkomaat ja 70-luvut, niin eihän ne liity tähän millään lailla - nyt eletään nykyaikaa ja meillä on onneksi olemassa äitiysloma ja vanhempainvapaa!
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Itse hoidin Turkissa suomalais-turkkilaista lasta. 5 kk alkaen n. 10-15 tuntia päivässä. Eipä ollut lapselle mitään traumoja jäänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Itse hoidin Turkissa suomalais-turkkilaista lasta. 5 kk alkaen n. 10-15 tuntia päivässä. Eipä ollut lapselle mitään traumoja jäänyt.
ja mistäs sinä ne traumat tiedät?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Itse hoidin Turkissa suomalais-turkkilaista lasta. 5 kk alkaen n. 10-15 tuntia päivässä. Eipä ollut lapselle mitään traumoja jäänyt.
nimenomaan. traumat on lapsen pään sisällä, tunne-elämässä, jotka usein esiintyy vasta aikuisiällä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jahas, tällä logiikalla maailma on niiiiiin pullollaan traumatisoituneita lapsia, ettei mitään rajaa. Taitaa olla niin, että tällä ajattelutavalla ainoat selväpäiset maapallon lapset sijaitsevat armaassa Suomenmaassamme.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Itse hoidin Turkissa suomalais-turkkilaista lasta. 5 kk alkaen n. 10-15 tuntia päivässä. Eipä ollut lapselle mitään traumoja jäänyt.
nimenomaan. traumat on lapsen pään sisällä, tunne-elämässä, jotka usein esiintyy vasta aikuisiällä!
Jahas, tällä logiikalla maailma on niiiiiin pullollaan traumatisoituneita lapsia, ettei mitään rajaa. Taitaa olla niin, että tällä ajattelutavalla ainoat selväpäiset maapallon lapset sijaitsevat armaassa Suomenmaassamme.