Onko kaikkien yli 3-vuotiailla lapsilla suklaakalenterit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nipo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nipo";25134411]Olenko ihan nipo jos en anna sellaista tuolle 3 veelle,vaikka anoppi oikein lähetti. Mä vaan en vielä viitsis antaa,kun ei edes osaa kaivata ja hampaanpesukin on niin vaikeeta. Kaunis kuvakalenteri oli jo valmiiksi hankittuna. Sitäpaitsi noissa suklaissa on maitoa ja lapsi on maitoallerginen.[/QUOTE]

No jos lapsi on maitoallerginen niin turha kai on ees miettii että antaako vai eikö anna... vai?

No ei todellakaan ole mitän suklaakalenteria eikä tule olemaan jatkossakaan. Olen itse askarrellut yllätyskalenterin, jossa jokaiselle päivälle kaunis pussukka ja sen sisällä ihana pieni yllätys. :)

[QUOTE="nipo";25134411]Olenko ihan nipo jos en anna sellaista tuolle 3 veelle,vaikka anoppi oikein lähetti. Mä vaan en vielä viitsis antaa,kun ei edes osaa kaivata ja hampaanpesukin on niin vaikeeta. Kaunis kuvakalenteri oli jo valmiiksi hankittuna. Sitäpaitsi noissa suklaissa on maitoa ja lapsi on maitoallerginen.[/QUOTE]

Meillä ei ole suklaakalentereita vieläkään. Isompi 5v. En tajua miksi pitää päivä aloittaa suklaalla.

Joo, on meillä kaikilla dumle-kalenterit..kai niissä suklaata on! Nuorimmainen on 3v ja suklaakalenteri on ollu jo reilu 1veenä...kun isommillakin on! Ja hampaat pestään aamun illoin...mä en tajuu nipotusta!!

Mikä älynväläys anopilta oli kun allergiselle allergiaa aiheuttavan kalenterin antoi:O

(Siinä taas tollanen*** joka unohtaa oman paikkansa:headwall:
-sori tää on ihan OT, mut tosta anopsta tuli mieleen mun äiti, joka tekee just tollasia tempauksia ja mua aina v*****aa)

[QUOTE="Tiina";25134967]
En tajua miksi pitää päivä aloittaa suklaalla.[/QUOTE]

No mikä pakko se kalenteri on aamulla avata?

Meillä viime vuonna unohtui melkein joka aamu avata kalenteri, avattiin sitte vasta kotiuduttuamme illalla kun muistettiin :D