Onko kaikki jo hommannu talvivaatteet lapsille??! :-O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vain...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pienemmälle löysin hyväkuntoisen Reimatecin jo viime talvena kirppikseltä. Varastosta löytyy siis tarvittaessa. Isommalle ostin kesällä viime talven Legon alehaalarin. Kenkiä on jotain kaapissa, mutta niitä katsotaan sitten lähemmin mitkä menevät ja mitkä eivät ja tarviiko hankkia. Jalan kasvua kun on niin paljon vaikeampi arvioida.

Itse tykkään hannkia varusteet ajoissa. Inhoan sitä, kun pitää hirveällä kiireellä rynnätä kauppaan ja ottaa kutakuinkin ensimmäinen vaate mikä eteen osuu vaan sen takia että säätiedotus on luvannut esim. seuraavalle viikolle lunta. Sitä kun voi tulla jopa jo lokakuussa...

Pienemmälle löysin hyväkuntoisen Reimatecin jo viime talvena kirppikseltä. Varastosta löytyy siis tarvittaessa. Isommalle ostin kesällä viime talven Legon alehaalarin. Kenkiä on jotain kaapissa, mutta niitä katsotaan sitten lähemmin mitkä menevät ja mitkä eivät ja tarviiko hankkia. Jalan kasvua kun on niin paljon vaikeampi arvioida.

Itse tykkään hannkia varusteet ajoissa. Inhoan sitä, kun pitää hirveällä kiireellä rynnätä kauppaan ja ottaa kutakuinkin ensimmäinen vaate mikä eteen osuu vaan sen takia että säätiedotus on luvannut esim. seuraavalle viikolle lunta. Sitä kun voi tulla jopa jo lokakuussa...

En tiedä missä päin asutte, mutta meillä on vielä 18 astetta lämmintä. Tuntuu ihan hullulta ajatellakaan lunta vielä. Siis 18 astetta, sehän on melkein helle. Ei sillä, hyvä kai se on olla ajoissa tänkin asian kanssa, itsellä vaan aina nämä hommat jää viime tinkaan.

eilen tuli ellokselta tilattua, kun postiluukusta pärähti -50% valitsemastasi tuotteesta. Alkuperäinen haalari, jota meinattiin,e i kuulunut alennuksen piiriin, joten tuli valittua toinen, mutta ihan yhtälailla kiva. Selattu on tätä ennen huutikset, kaupat ja kirppikset läpi. mieleistä ei ole löytynyt tai jos on, niin hinta on ollut liikaa. Nyt saatiin mieleinen haalari puoleen hintaan :)

Meillä myös on hankittu kaikki välttämättömät. Vähävaraisille suosittelen myös tätä, sillä on todella ikävä huomata että jos vaikkapa huomenna on tulossa lunta, ei olekaan rahaa lähteä ostamaan kunnollisia varusteita.

Mitään ei ole vielä hommattu. Aika pitkälle pärjätään vk-vaatteilla ja villakerrastoilla. Jos talvi yllättää ennen alennusmyyntejä niin sit pitää vaan mennä kauppaan. Pienemmille kaivetaan vanhoja, isoille pitänee ostaa uutta.

Ehkä goretex-nilkkurit pitää piakkoin hankkia.

Ei oo vielä hommattu. Tai on yks kirpparilta ostettu haalari, jonka ajattelin alkutalven lumettomiin keleihin. Pitää koville pakkasille ostaa vielä se ykköspuku. Ja kengät pitää hommata, kuomat ja goretexit. Kaksi hattua oon ostanut alesta ja sitten ns. kauppatakin viime keväällä, kun oli söpö ja halpa :D

Yhteistyössä