Onko kaikki jo hommannu talvivaatteet lapsille??! :-O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vain...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en ole edes ajatellut koko asiaa:) Tänään vasta mietin pitäisikö penkoa jostain syyssormikkaat esille, vielä ei ole tarvinnut kun on ollut niin lämpimiä ilmoja.

Joo. Ticketin violetti haalari pakkaspuvuksi. Lisäksi Legon takki ja Haltin toppahousut, punaiset. Hanskoina kenkinä samaa värimaailmaa olevia Haltin vermeitä. Pipoa ei vielä ole.

Jaa pitäskö jo ryhdistäytyä... pitänee ensin käydä kaapit ja laatikot läpi jos löytyis jo joku hamstraus / lahjoitus :) Oikeesti mua ärsyttää kun tähän aikaan vuodesta pitää jo ruveta miettimään mitä pukea talvella. Kaupatkin vois pikkasen myöhemmin laittaa toppavaatteet rekkeihin.

Talvihaalarin ostin jo keväällä, kun oli alennusmyynnit. Kengät on, mutta täytyy varmasti ostaa uudet jossain vaiheessa talvea. Hanskat ja pipo on vielä hakusessa.

Joo, ticketin haalarin viime talven aleista. Silloin mä tapaan ostaa. Saa ovh 180€ haalareita halvemmalla kuin mitä niitä myydään käytettynä nettikirppiksillä :) Täyteen hintaan en oo ikään ostanu, enkä käytettynä. Kuopus perii jotain haalareita isosisaruksen jemmasta ja jos ei koko natsaa, niin onneksi äitiyspakkauksen toppis oli tänä vuonna harvinaisen kaunis :)

Kengät ostettiin just isommalle cittarista, kun oli tarjouksessa vikingin talvigoret ja sit lisäks on kuomat. Pienempi ei vielä kenkiä tartte.

Mun mummi halus ostaa lapselle talvihaalarin, niin se on valmiina talvea odottamassa. Muita talvivermeitä on jemmassa edellistalven jäljiltä, mutta kengät täytyy hankkia.

Keväällä ostin käytettynä nettikirpparilta uudenveroisen Kaxs-haalarin (ollaan oltu tyytyväisiä saman sarjan vk-haalariin) parilla kympillä. Hattu ja villakypärämyssy menevät varmaan viime talvelta. Välivillat on joko viime talvena reilun kokoiset mummon neulomat tai sitten nettikirpparilta ostettu kotimainen 100% villahaalari. Kosteudenpitävät toppakengät ostettiin viime viikolla marketin tarjouksesta. Perinteisiä villasukkia ja lapasia on (mummot asialla). Toiset topparukkaset pitää vielä hankkia ja varmaan sellaiset puuvillasukan paksuiset villasukat ihoa vasten.

Jos ei tarvitsisi välittää hinnasta, niin ei noita varmaan olisi vielä edes ajatellut, mutta kyllä noissa on jo pitkälle toistasataa taas päästetty vrt. jos olisi ostanut uutena/normaalihintaisena. Ei meillä tällä hetkellä ole rahasta mitenkään tiukkaa, mutta yritän tehdä valintoja, että ei olisi jatkossakaan :)

Haalari, takki ja toppahousut menee vielä viime talvelta. Ostin viikko sitten Haltin talvikengät cittarin mammuttimarkkinoilta tarjouksesta. Pipot ja rukkasetkin menee varmaan vielä viime talvelta.

on hommattu, haalari ja nilkkurit + nätit saappaat hienosteluun jo kevättalvella alennuksista. onneks ostin, nyt vois olla rahat aika tiukilla jos tarvis hirveesti investoida. Toppatakin hankin äskettäin ellokselta. Pipoja sun muita on muute viime talvesta, mutta täytyy varmaan isommat toppahanskat hankkia. villasukat neulon itse.

Ei ole ostettu vielä. Tänään olis tarkoitus pienimmälle hankkia vaatetta H&Mn nettikaupasta. Isommat pojat saavat sitten kaupasta valita haluamansa, kun maku on niin tarkka.

Meillä on ollut tähän asti niin hyvä tuuri, et muksu ottaa kasvupyrähdyksen aika joulukuun aikana, kasvaa melkein silmissä. Eli ostetaan joulun jälkeisestä alesta toppakamat kaikki. Eli viime kevään haalari menee vielä nyt.
Kengät kyllä täytyy hommata, mut en ole vielä tuhlannut ajatustakaan.

Vauvalle pitänee hommata joku hyvä haalari, äp:n puku on ihan hirmuisen iso.

En todellakaan ole vielä hommannut lapsille talvikamppeita. Näillä näkyminen ostoslistalla on ainakin esikoiselle talvikengät (toivon tosiaankin, että edellisvuotiset talvitakit housuineen menevät vielä mutta melkoisen jännäksi taitaa mennä, pah) ja kuopuksellekin. Keskimmäinen taitaa olla turvassa shoppailureissulta mutta nämä kaksi muuta sitten...

Mutta mä nyt venytän hankinta- aikaa vielä, koska näemmä ovat virumassa jälleen tuota pituutta sen verta sukkelasti, että on turha lähteä mitään arviointihukkaostoksiakaan tekemään.

täällä sama juttu etten löydä mitään kivaa...jotenkin tuntuu ettei pojille löydy yhtään mitään kivaa kun on vauva-ajan ohittanut, ja kun pitäisi kuitenkin olla värikästäkin...eli meiltä puuttuu esikoisen kamppeet kokonaan, keskimmäiseltä kengät ja hattu ja kuopukselta vaikka saakin kulkea vanhoissa puuttuu kunnon hanskat (ja kengät)...

Yhteistyössä