Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Kannattaa kyllä kysyä sossusta, harkinnanvaraista toimeentulotukea siihen voidaan myöntää. Toivottavasti kaikki ratkeaa parhain päin. "halaus" Me kaikki olemme erehtyväisiä, inhimillisiä olentoja, ihmisiä, eli luulisi työkkärin ihmisten ymmärtävän.
Kiitos. :ashamed: :flower:

Joo, kyllä ne varmaan siä työkkärissä ymmärtää, MUTTA kun säännöt on säännöt ja "yleinen käytäntö" on tää, että kun työnhaku katkee, menee ilmotus liittoon (tyött.kassa ytk mulla). Ja se ilmotus lähti heti sillon maanantaina sinne ja se pitää vaan jonkun helkutin komitean päättää, selviänkö ilman karenssia eli työnhaku jatkuu sitten vajaan kahden viikon päästä normaalisti eli saan taas rahaa...
Ja ihmettelijälle tiedoks, miksen soittanu tiistaina, kun en muistanu koko asiaa, ennenku tiistaina tuli päiväpostissa tää ilmotus tästä asiasta ja sillon oli jo työkkäri kiinni (oli joskus puoli 5 kun hain postin). Että heti ke aamuna soitin sinne...
Työkkäriin pitää soittaa samoin kun töihin mennä.Molemmista saa rahaa elämiseen.
sillä kysyin tiistaista jos sulta työkkärissä kysytään miksi et soittamut tiistaina.
Luuletko, että olen joku pummi?! Olen töissä kyllä ollut vuosikaudet, tiedän, että sovituista ajoista pidetään kiinni.
Ihmettelen vaan, miten ne kaikki pummit ja juopot saa rahaa, syytämällä syydetään ja vuokrat, ruuat, viinat, vaatteet, KAIKKI maksetaan ja silitetään päähän?!
Ja kun unohdan kahdella päivällä, niin sitten olenkin luuseri, joka ei ymmärrä, että mitä pitää tehdä, että "saa rahaa elämiseen".
:headwall: :headwall: