JOULUSTRESSI sit kait alkoi jo

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Näin unta että oli joulukuun 22 päivä :o Ja että en ollu hommannu yhtäainutta lahjaa kenellekkään :o Kauhee paniikkihan siinä unessa iski!

Ja kun heräsin siihen, mietin ensimmäisenä että mikä päivä ja mitä kuuta ja mitä hittoa hommaan lapsille lahjaksi ja ettäniitä pitäs nyt jo ruveta kattelemaan!!

Kauhee ressi heti aamusta ja nyt koskee päätä |O :D

mä kans näin unta et heräsin klo 10.00 ja mun ois pitäny olla 9.00 sairaalalla ja sitä ennen tehdä vaikka mitä. Eipä tullu sit uni enää,ku heräsin siihen.

muoks. miehen siskokin laitto eilen viestiä,et ostetaanhan sit se juttu lapselle lahjaks,ku kauhee stressi alkaa jo nyt et mitä kellekkin :laugh:

Nyt äkkiä jouluostoksille :D

Mulle tulee paniikki tuon joulun kanssa, ku la on 29.11 :kieh: Nyt on sitte vielä muutto edessä... kuinka mä ehdin missään välissä ostaa lahjat :| Pitäis yrittää ehtiä ennen synnytystä, mutta kuka piru jaksaa lähteä tuonne juoksemaan kamalan mahan kanssa :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:

Mulle tulee paniikki tuon joulun kanssa, ku la on 29.11 :kieh: Nyt on sitte vielä muutto edessä... kuinka mä ehdin missään välissä ostaa lahjat :| Pitäis yrittää ehtiä ennen synnytystä, mutta kuka piru jaksaa lähteä tuonne juoksemaan kamalan mahan kanssa :headwall:

Mulla kans vähän sama. Itsenäisyyspäivänä on laskettu ja mä en nytkään enää jaksa kauppoja kierrellä mahan kanssa.
Pelastukseksi tulee siis nettishoppailu :D Mä en kyllä muutenkaan osta ku muutaman lahjan kummilapsille ja sisaruksille.
Yritän olla stressaamatta ja vaan nauttia ajatuksesta et jouluun on enää vaan 84 päivää :xmas: :heart:

Öh... mie tykkään joulusta, rakastan lahjojen ostamista ja joulun tunnelmaa... jopa jouluruuhkaa tietyssä määrin, mutta kaikki ois vielä ihanampaa, jos joku luettelis mulle, mitä sitä osais lahjapaketteihin ostaa.

Kaikille omille lapsille pitäs jotain keksiä, samoin sisarusten lapsille, kummilapsille, mun ja miehen vanhemmille ja parille hyvälle ystäväpariskunnalle. *alkaa laatimaan lahjalistaa*

Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:

Mulla kans vähän sama. Itsenäisyyspäivänä on laskettu ja mä en nytkään enää jaksa kauppoja kierrellä mahan kanssa.
Pelastukseksi tulee siis nettishoppailu :D Mä en kyllä muutenkaan osta ku muutaman lahjan kummilapsille ja sisaruksille.
Yritän olla stressaamatta ja vaan nauttia ajatuksesta et jouluun on enää vaan 84 päivää :xmas: :heart:

:o :o :o
Ja paniikki kasvaa :laugh:

Kai munkin pitää tutustua nettikauppojen tarjontaan. Pojille tuntuu olevan niin vaikea keksiä mitään |O Joulu tulee aina liian äkkiä, vaikka kuinka yrittäis varautua... ja joka vuosi mä lupaan ittelleni, että nyt aloitan jo alkuvuodesta keräämään lahjoja, mutta aina se sitte jää :headwall:

Onneksi miellä on suvussa ja ystävien kesken yhteisesti päätetty et lahjoja ostetaan vaan lapsille. Helpottaa huomattavasti tota lahjahommaa.
Tosin miehen kanssa lahjomme toisemme, mutta se nyt ei oo mikään ongelma kun tiedetään mitä toinen tahtoo.

Kai munkin pitää tutustua nettikauppojen tarjontaan. Pojille tuntuu olevan niin vaikea keksiä mitään |O Joulu tulee aina liian äkkiä, vaikka kuinka yrittäis varautua... ja joka vuosi mä lupaan ittelleni, että nyt aloitan jo alkuvuodesta keräämään lahjoja, mutta aina se sitte jää :headwall:
Mä ostan pojille varmaan jotain tähän suuntaan
http://www.mulletoi.com/PublishedService?pageID=9&itemcode=2900 http://www.mulletoi.com/PublishedService?pageID=9&itemcode=8612

Minä en hanki kellekkään muulle lahjoja kuin omille perheenjäsenille. Lähipiirin kanssa on tehty sopimus että lahjoitetaan sen sijaan toistemme nimissä hyväntekeväisyyteen. Tämä on ollut tosi toimiva systeemi, ei tarvitse stressata lahjanhankinnasta eikä hankkia toisten nurkkiin turhaa krääsää pyörimään. :)