Onko kaikissa parisuhteissa niitä aikoja kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Parhaan miehen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Parhaan miehen vaimo

Vieras
miettii että tätäkö se tulee sitten olemaan lopun elämää? Siis sellaisia hetkiä kun miettii että eikä enää ikinä tunnekaan mitään järisyttävän suurta, tämä on jo niin tuttua?

Meillä oli keväällä sellainen hetki miehen kanssa parisuhteessa. Tai se oli lähinnä minun mielessäni, mies ei ajatellut ollenkaan samoin.
Mutta nyt se on mennyt ohi ja tuntuu että tämä on kuitenkin oikeasti sitä mitä haluan :) :heart:
Tuo mies joka laittaa aina perheensä etusijalle.
Tuo mies joka pitää meistä mahdottoman hyvää huolta.
Tuo mies joka rakastaa meitä sellaisina kuin me ollaan.
Tuo mies joka huolehtii että meillä on asiat hyvin, paremmin kuin hyvin.
Tuo mies joka ei ikinä satuttaisi meitä.

Ja minä, joka rakastan tuota miestä niin paljon että sydäntä toisinaan särkee :heart:

Tässä me ollaan... me. Ja niin onnellisia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tinzus:
Ihan varmasti on.. Mullakin on ollut jo, ja välillä ihan hirvittää omat ajatukset. Olen kuitenkin todella tyytyväinen löydökseeni ja tiedän etten parempaa tuu löytämään :)

Minäkin pelästyin ajatuksiani ja puhuin niistä avoimesti miehelleni. Mies kuitenkin ymmärsi, kuunteli ja tuki. En ehkä itse olisi siinä tilanteessa pystynyt niin vilpittömästi samaan. Tuo mies on rakastanut minua jo ennen kuin minä rakastuin häneen.
Hän rakastaa minua silloin kun en ole raskaana, rakastaa minua silloin kun raskauden jälkeen nahka roikkuu, rakastaa minua silloin kun olen muhkeimmillani viimeisilläni raskaana... Eli oikeasti, rakastaa minua sellaisena kuin sillä hetkellä vaan satun olemaan.
Ja se on oikeesti ihan uskomaton tunne kun sen itse vaan tajuaa. :) :heart:

Ihan varmasti on.. Mullakin on ollut jo, ja välillä ihan hirvittää omat ajatukset. Olen kuitenkin todella tyytyväinen löydökseeni ja tiedän etten parempaa tuu löytämään :)

olen aivan samaa mieltä! kyllä niitä aikoja on jokaisessa parisuhteessa tai sitten ei ole parisuhdetta :)

Miksi sinusta tuntui keväällä siltä miltä tuntui. Minä nimittäin tunsin samoin ja yhä edellee kaipaan mahassa kutkuttavaa intohimoa :( Rakastan miestäni, mutta silti häntä katsoessa epäilen välillä valintaani.

Alkuperäinen kirjoittaja nooramaria:

olen aivan samaa mieltä! kyllä niitä aikoja on jokaisessa parisuhteessa tai sitten ei ole parisuhdetta :)

Ja onhan se niinkin että jos noita vaikeita aikoja ei olisi niin ei tämä hyvä aikakaan enää tuntuisi näin hyvältä :) Eikös vaan? :)

Minä taas ajattelen että voi kun koko loppuelämä olisi tällaista tasaista hyvää arkea jossa rakkautta piisaa. Mitään muuta en toivo. Pelottava ajatus on enemmänkin se että rakkaus loppuisi tai jokin muu asia rikkoisi avioliittomme, kuin se ettei enää niitä järisyttäviä tunteita kokisi mitä alkuaikoina.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Miksi sinusta tuntui keväällä siltä miltä tuntui. Minä nimittäin tunsin samoin ja yhä edellee kaipaan mahassa kutkuttavaa intohimoa :( Rakastan miestäni, mutta silti häntä katsoessa epäilen välillä valintaani.

Kai se oli vaan joku sellainen hetki elämästä että mietti että kun nyt ollaan naimisissa, vuosia asuttu yhdessä, lapsia tehty ja elämää eletty yhdessä niin tässäkö se nyt sitten oli. Että eikö tuosta kumppanista löydy enää mitään uutta ja innostavaa vaan osaan lähes lukea hänen ajatuksensa jne.
Tätä oli siis tuossa varmaan maalis-huhtikuussa. Sitten se meni ohi ja nyt päivä päivältä vaan rakastun enemmän tuohon mieheen :) :heart:

Toivottavasti sinunkin tunteet muuttuu. Oletteko saaneet viettää aikaa kahdestaan? Sekin on tärkeää :)

Alkuperäinen kirjoittaja Parhaan miehen vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja v:

Kai se oli vaan joku sellainen hetki elämästä että mietti että kun nyt ollaan naimisissa, vuosia asuttu yhdessä, lapsia tehty ja elämää eletty yhdessä niin tässäkö se nyt sitten oli. Että eikö tuosta kumppanista löydy enää mitään uutta ja innostavaa vaan osaan lähes lukea hänen ajatuksensa jne.
Tätä oli siis tuossa varmaan maalis-huhtikuussa. Sitten se meni ohi ja nyt päivä päivältä vaan rakastun enemmän tuohon mieheen :) :heart:

Toivottavasti sinunkin tunteet muuttuu. Oletteko saaneet viettää aikaa kahdestaan? Sekin on tärkeää :)

Ei olla oltu kahdestaan moneen vuoteen (siis sillain ettei lapset olisi vastuulla) ja sehän tässä huolestuttaa kun en minä haluakaan. Hävettää myöntää, mutta miehen ulkoinen olemus ei enää sytytä.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Parhaan parisuhteen resepti on juuri siinä, että rakastuu kumppaniinsa uudelleen ja uudelleen, aina noiden kausien jälkeen.

Tälle peesi. Kyllä se joskus aina vähän latistuu se into ja ihanuus, mutta järkevä ihminen ei mene vetämään hyvää suhdetta vessasta alas heti kun kaikki ei olekaan ruusuista.

Jotkut kaverini ovat juuri semmoisia, jotka pistävät suhteen poikki heti kun alkuhuuma katoaa :/ . Todella ikävää. Ensin säälin niitä kumppaneita mutta pitemmän päälle näitä itse jättäjiä. Yksinäinen tulee olemaan elämä, jos kuvittelee että parisuhteen pitäisi olla ilotulitulista.

Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Parhaan parisuhteen resepti on juuri siinä, että rakastuu kumppaniinsa uudelleen ja uudelleen, aina noiden kausien jälkeen.

Tälle peesi. Kyllä se joskus aina vähän latistuu se into ja ihanuus, mutta järkevä ihminen ei mene vetämään hyvää suhdetta vessasta alas heti kun kaikki ei olekaan ruusuista.

Minä peesaan ylläolevia :)

Parisuhde on kahden kauppaa: jos puolison käytös ketuttaa, niin muuttamalla omaa käytöstään & suhtautumistaan voi puolisonkin käytös muuttua. Aviopuolisot ovat ikäänkuin toistensa peilikuvia.

Ja rakkaus on ennen kaikkea tahdon asia.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:

Minä peesaan ylläolevia :)

Parisuhde on kahden kauppaa: jos puolison käytös ketuttaa, niin muuttamalla omaa käytöstään & suhtautumistaan voi puolisonkin käytös muuttua. Aviopuolisot ovat ikäänkuin toistensa peilikuvia.

Ja rakkaus on ennen kaikkea tahdon asia.

Samanlaisissa aatoksissa minäkin. Meillä on tulossa kohta 5-vuotishääpäivä, ja tuntuu hyvältä iloita siitä, kun ollaan selvitty niistä vaikeimmistakin vaiheista tähän asti. Ja nyt taas on hyvä olla yhdessä.

Yhteistyössä