Juu, olin ilkeä. Aprillipila tälle vuodelle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pila"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pila"

Vieras
Taustaa: Mies petti mua vuosi sitten, yhden kerran erään vanhan naispuolisen kaverinsa kanssa, mikä oli tietysti hirveä shokki mulle. Ollaan kuitenkin päästy sopuun ja jatkamaan eloa yhdessä ja mies on luvannut olla uskollinen jatkossa. Tuo toinen nainen yritti häiriköidä meitä vielä tuon tapauksenkin jälkeen viesteillä ja mies lupasi että ilmottaa jatkossa mulle mikäli tuo nainen vielä ottaa yhteyttä.

Sitten siihen aprillipilaan: Teen miehelle joka vuosi aprillipilan, koska mies ei ikinä muista koko päivää. Mieleen iski katala juoni tämän vuoden pilaan, vaikka meinasin olla sitä toteuttamatta. Uteliaisuus kuitenkin voitti. Eli ostin prepaid liittymän ja taiteilin viestin, joka kuului kutakuinkin näin. "Hei Antti! Kuulin että oot jälleen sinkkumarkkinoilla. Onko näin? Oot ollu mun mielessä paljon ja haluaisin vielä mahdollisuuden nähdä ja jutella. Otathan yhteyttä. t. Pia"
Illalla muka soitin siskolleni ja höpisin kaikkea puhelimeen samalla kun pistin tuon viestin miehelle siitä prepaid-liittymästä. Osui ja upposi.

Ja mikä parasta, mies näytti viestin heti mulle. Oli vihainen tuolle "toiselle naiselle" kun jaksaa vielä yrittää soitkea meidän välejä ja kirjoitti viestin takaisin että "en oo sinkku!". Vähän mä oon tyytyväinen, että mies reagoi noin. :) Ehkä siihen voi nyt todella luottaa taas... Ehkä ei ollut kovin fiksu veto, mutta kun paljastin aprillipilan miehelle, hän oli vaan hyvin helpottunut. Vähän oon ketku ;)

Melko säälittävää. Itse en ikinä jatkaisi suhdetta, jos toinen pettäisi luottamukseni. Vaikka sitä voisi antaa anteeksi, niin ei sitä kuitenkaan unohda ikinä. Tämä kirjoitus oli hyvä muistutus siitä, että kerralla kunnolla rikottua ei saa enää ehjäksi.

mä kerran tein noin... ei kyllä ollu aprilli päivä eikä mun mies ole ikään mun tietääkseni pettänyt mua... se ei vastannut ollenkaan koko viestiin... enkä koskaan oo paljastanu et se olin minä :D

Aika hyvä ja onneks lopputuloskin oli se toivottu =) Varmaan moni mies olis jättäny kertomatta, aatellu et pääsee helpommalla ja unohtanu koko viestin.

Ajattelin kyllä alusta että sun aprillipila olis ollu miehelle se, että olisit sanonut pettänees sitä.. ja sit kun mies ois saanu maistaa omaa lääkettään niin olisit paljastanu kyseessä olleen aprillipila ;)

Yhteistyössä