Miten tulkitset tätä miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jelppiä tarvisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meak: En viitsi enkä edes uskalla tänne laittaa mitään kaupunkia tai nimikirjaimia. Kiinnostaisi kyllä tietää mitenkä se sun sivustaseuraamasi tilanne päättyi, ja kuinka se meni? Tuntuu että olen niin yksin tämän tilanteen kanssa.

Parisuhdekysymykseen... itse olen samassa " suhteessa" yhä, lainausmerkit siksi koska suhde jossa olen on nykyään enää ns.käytännön järjestely. Miehen tilanteesta en tiedä, kait hän samassa tilanteessa on(?)

Alkuperäinen kirjoittaja jelppiä tarvisi;28546859:
meak: En viitsi enkä edes uskalla tänne laittaa mitään kaupunkia tai nimikirjaimia. Kiinnostaisi kyllä tietää mitenkä se sun sivustaseuraamasi tilanne päättyi, ja kuinka se meni? Tuntuu että olen niin yksin tämän tilanteen kanssa.

Parisuhdekysymykseen... itse olen samassa " suhteessa" yhä, lainausmerkit siksi koska suhde jossa olen on nykyään enää ns.käytännön järjestely. Miehen tilanteesta en tiedä, kait hän samassa tilanteessa on(?)

Mitä sitten oikein yrität? Molemmat varattuja, eihän siitä mitään tule?

Siinäpä se kun ei se ole vielä päättynyt... (siksikin on ainakin lähes identtinen sun tilanteen kanssa)

Mun tietämässä tapauksessa miehen vaimo sai tietää ja se tietysti vaikutti/vaikuttaa miehen käyttäytymiseen. No joka tapauksessa heillä ainakin ne syyt jotka johtivat sivusuhteen päättymiseen ovat edelleen olemassa, ja itseasiassa vielä paljon voimakkaampina kuin silloin aiemmin.

Ja mitä tarkoitat voimakkaampina kuin silloin aiemmin...? Voihan tietenkin olla että kyseessä on " meidän tarina " mutta näitä varmaan on suomessa monia satoja :D

Yhteistyössä