YouTube - Bridge Over Troubled Water - Simon and Garfunkel cover - Ashley Leahy Mie ja minun mussu tätä kuunneltiin muutamia vuosia sitte ja suunniteltiin tulevaisuutta. Se mies sai minut uskomaan ja luottamaan siihen että tuo mies joka mulla nykyään on, on sen arvonen että annan itteni olla rakastunu, luottaisin ja uskoisin siihen että se rakastaa minua just semmosena mitä olen. Me laulettiin kaverin kans tämä karaokessa paikallisessa monet kerrat ja ko halattiin, taas kerran, mie tiesin että vaikken ikkään löytäs elämänkumppania ennää nii mulla on minun muru. Aina. Ihminen joka seiso minun tukena ko hautasin lapseni. Ihminen joka tuli meitä synnärillekki kattoon. Ihailemaan ja rakastamaan meitä, ihminen joka autto joka käänteessä, anto minun hetkiä nukkua ja piti minun huutavaa pientä käsivarsillansa sen aikaa, lohutti, jutteli sille, sillon ko jouvuin pienestä luopumaan, mittään sanomatta otti syliin ja sano että kaikki päättyy vasta sitte ko viimenenki unohtaa muistaa sen joka on menny, muistan ko katoin sitä silmiin ja kysyin etteihän me unoheta, ja se sano ettei voi unohtaa mittään mikä on minusta lähteny. =)
Minun rakas ystävä, mie tuun vielä perässä sinne missä sieki, oot sielä varmasti kummityttös, minun lapsen kanssa, yhessä oottamassa että vielä se äitiki tullee, joskus =)
Mie niin rakastin sinua, ja rakastan aina vaan. Ja oon itkeny tällekki iltaa silmäni päästä sinun takia, niinku joka vuosi tähän aikaan ja äitienpäivinä jollon menit pois. Laav juu. :heart:
Minun rakas ystävä, mie tuun vielä perässä sinne missä sieki, oot sielä varmasti kummityttös, minun lapsen kanssa, yhessä oottamassa että vielä se äitiki tullee, joskus =)
Mie niin rakastin sinua, ja rakastan aina vaan. Ja oon itkeny tällekki iltaa silmäni päästä sinun takia, niinku joka vuosi tähän aikaan ja äitienpäivinä jollon menit pois. Laav juu. :heart: