Mie nyt sain tästä jonku päähän pinttymän...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Ei ole ajankohtasta just nyt ees, mut silti mietin pääni puhki mille alkaisin jos päättäisin työelämään palata. Entinen työ sen verran rankkaa henkisesti että olen jo kerran loppuunpalanu siinä ja jouvuin jäämään sairaslomalle joka sitte jatkunu muista syistä, välistä olen töissä kyllä ollu.
Kouluunki voisin palata, olen ylioppilas ja siitä suuntasin amk:uun ja valmistuin sairaanhoitajaksi. Eli siinä hommassa hyvinki voisin jatkaa. Mutko haluaisin ehkä tehä muutaki.

Vaateartesaaniksi voisin ehkä suunnata, mut eräs sieltä äsken valmistunu sano ettei ne siellä mulle mittään vois opettaa mitä en jo ossaa ja turhautuisin.

Leipominen on kans lähellä sydäntä mut miehen mukkaan minut potkittais pihalle alta aikayksikön koska olen keittiössä enemmän haitaksi ko hyödyksi (en oikeasti ossaa mittään, hyvä että vettä keittää).

Piirtää en ossaa. Kielissä olen hyvä mut yliopisto ei innosta, eikä matkailuala.

Ehkä jos kouluttautuisin fysioterapeutiksi tai hierojaksi tai lähtisin muuten kehittään jo olemassa olevaa ammattia? En tiä. Hajoan. :snotty:

Maatalousoppilaitoskaan ei taija olla minun paikka, sielläkkään tuskin oppisin mittään mitä en jo ossaa. :D

Elä huoli! Mie painiskelen saman asian kanssa. Kotona olen vielä, mutta kohta tarttis jotain tehdä...en tiedä yhtään mikä minusta tulee isona :/ Kaksi amk tason ammattia takana, mutten siltikään tiedä mitä haluan tehdä...tää on niiiiiiiin turhauttavaa

[QUOTE="Satunnainen vierailija";22430714]Ainakin sulla on ovia auki moneenkin paikkaan. Mukavaa, että jaksat ajatella noin; toisin kuin minä, joka olen jämähtänyt paikoilleni.[/QUOTE]

Mie olen aina menossa johonki, en varmasti ikinä jämähä paikalleen :D

Sh:n hommia on tarjottu sieltä ja täältä vähän väliä mut sairastelun takia, raskauden takia ja myöhemmin pienen vauvan takia en ole ottanu mittään vastaan. Ja nykysessä työssä pomo pittää kynsin hampain minusta kiinni eikä halua päästää irti :D En tiä onko minun vaihtoehot sitte vain koota ja kovettaa itteni ja jatkaa siellä.

[QUOTE="mie";22430713]Elä huoli! Mie painiskelen saman asian kanssa. Kotona olen vielä, mutta kohta tarttis jotain tehdä...en tiedä yhtään mikä minusta tulee isona :/ Kaksi amk tason ammattia takana, mutten siltikään tiedä mitä haluan tehdä...tää on niiiiiiiin turhauttavaa[/QUOTE]

Nimenomaan mullaki on sellanen olo etten tiä mikä minusta tullee isona. Vaikka tuo olemassa oleva ammatti on tosissaan ko luotu mulle niin jotenki kaipaan jotaki muuta...

Mie olen aina menossa johonki, en varmasti ikinä jämähä paikalleen :D

Sh:n hommia on tarjottu sieltä ja täältä vähän väliä mut sairastelun takia, raskauden takia ja myöhemmin pienen vauvan takia en ole ottanu mittään vastaan. Ja nykysessä työssä pomo pittää kynsin hampain minusta kiinni eikä halua päästää irti :D En tiä onko minun vaihtoehot sitte vain koota ja kovettaa itteni ja jatkaa siellä.

Ala tekemään puolikasta päivää? tai lyhempää viikkoa?

Nimenomaan mullaki on sellanen olo etten tiä mikä minusta tullee isona. Vaikka tuo olemassa oleva ammatti on tosissaan ko luotu mulle niin jotenki kaipaan jotaki muuta...

Mun unelma ois oma konditoria...muttei se täällä varmaa tulisi menestymään. Kaikki uudet kahvilat on loppunu 2-vuoden sisällä :/ Tai jos laittaisin sen niin täytyis keksiä joku tosi kova juttu vetonaulaksi...

[QUOTE="hei";22430750]Ala tekemään puolikasta päivää? tai lyhempää viikkoa?[/QUOTE]

No nyt muutamia kertoja lukuunottamatta olen tehny lyhennettyä vuoroa, eli olen vuorolistan mukkaan ollu töissä mutta lyhemmän ajan mitä normaalisti. Lähinnä menty sillä mitä olen jaksanu, fyysinen terveys on reistannu vuoden aikana niin pahasti ettei ole paljoa voitu oottaa. Ja kuntoutusmielessä olen tänä vuonna töissä käyny koska aloin turhautua kotona istumiseen. :D Mutta tosiaan muutaman kerran olen yövuoroja tehny, ihan normipitusena, olen siellä listalla hätävarana jos on vajetta henkilökunnassa. Ja aika rankkaa se on, joten jos samassa työssä jatkan niin normiviikkoa en tosiaan kykene tekemään.

Yhteistyössä