Mahdottoman vaikeata ja tuskallista pelkoa...

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
TUohon ei voi muuta sanoa kun että :hug: Ja toivoa ettei mitään noista peloistasi koskaan kävisi toteen KOSKAAN.
Oletko miehellesi noista puhunut?`
muoks vastasitkin jo tonne.

Juu olen. Se niistä parhaiten tietää ko minun kans joka päivä elää, ollu kyllä ihan uskomattoman ihana tuki ja turva. :ashamed:

Todella hyvä asia!
Vaikka noi pelot on että niistä kuinka puhuu ne kalvaa sisällä kuitenkin ja nostaa päätään tietyissä tilanteissa..
Mutta tosiaan koita vain ajatella hyviä asioita.Ja sellaista toivoa vain sinulle ettei epäonnea voi olla maailmassa olla että joutuisit tietyt asiat uudelleen läpi käymään.

Noin kamalaa ei minulla ole koskaan ollut, mutta sen voin sanoa, että kun saa tarpeeksi paskaa niskaan niin pakko on sitä hyvääkin jo saada osakseen =)

Minäkin olen entisen ei niin hyvän elämän jälkeen saanut uuden mahdollisuuden parempaan ja onnellisempaan elämään ja minusta tuntuu, että olen ansainnut sen 100 % :)
Uskon, että sinun kohdallasi asia on myös näin :hug:

voi kulta rakas :(

nauti nyt täysin rinnoin raskaudesta ja potkuista, kun ei sulla oo mitään hätää ja kaikki on todella hyvin, eiks niin? sä oot saanut niin paljon paskaa niskaan, mut sä oot vahva ihminen, sä selviit ja kaikki kääntyy parhain, nauti ystävä kallis nyt joka hetkestä, äläkä käytä energiaa murehtimiseen, kun siihen ei nyt ole mitään aihetta. murehditaan vasta sit jos siihen on? :)

mulle saat soittaa ihan koska tahansa, mut sen sä varmaan tiesitkin ;)

:hug: :hug: :hug:

Lääkäri mulle paukutti järkeä päähän että mahollisuus tämän lapsen sairastumiseenki on häviävän pieni... Mutko kuitenki on se mahollisuus. Ja sai minut ymmärtään senki että synnytys mennee niinku mennee, enkä sais sitä murehtia etukätteen. Mutko minen tiä paljonko kestän vielä, jos joku asia menneeki päin helvettiä... Oli se sitte mitä vain... :ashamed:

Pelkopolilla jutteleminen voisi auttaa sinua tuon synnytykseen liittyvän pelon suhteen. Voimia kovasti!

Tiedän tunteen että ensin saa pelätä keskenmenoa..
Sitä pelkoa tässä raskaudessa riitti vk24 asti, ja siittä asti on pelätty että syntyy liian pienenä eikä selviä.
Nyt alkaa viikot olemaan sellaiset että selviää vaikka syntys tänään, niin lääkärit keksi antaa uuden pelkäämisen aiheen, ne epäilee että en ehdi sairaalaan asti kun synnytys alkaa. :kieh: oisivat perkeleet pitäny turpansa kiinni.
Ja pelkään että vaikka ehdittäs sairaalaan niin kätilö ei ehdi enää mukaan kun edellisenkin aikaan sen mukaan saaminen oli hilkulla vaikka sairaalassa ehdittiin olla tuntisotalla..
Ja sitten että tuleko samanlaiset allergiat ku edelliselle että pienimäärä väärää ainetta ja lapsi käy porteilla ja menee portista sisään jos ei ole apu lähellä.. :ashamed:

Mie olen siitäki repiny pelkoja että pitäis jotaki vauvatarvikkeita alkaa hommaamaan jossaki välissä... Mies alko tekemään jo kehtoa ko aikani asiasta jankutin mut nyt tuntuu pahalta siksi, ko pelkään että kehto jääki tyhjäksi. :ashamed: Samoinko reissussa ollessa ostin pienen pipon vauvalle, oli niin sulonen, nyt en uskalla sitä ees kaivaa tuolta vaatekaapista esille että voisin sitä hypistellä. Vaunut olen laittanu, siis vaihoin päälliset mut viimeistely on vielä tekemättä. Ko en uskalla.

Pelkopolilla käynti voisi auttaa ainakin tuohon synnytyspelkoon. Jos saisi esim. sovittua suunnitellun sektion synnytystavaksi tai että synnytys käynnistettäisiin aikanaan sairaalassa. Ei tarvitsisi sitä synnytyksen käynnistymistä ja hätäsektiota pelätä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
saamko udella, että missä esikoises on ja minkä ikäinen hän on?

Esikoisen olen joutunu hautaamaan...

anteeksi uteluni.. voi kun elämä on siuta heitellyt.. toivon kaikkea hyvää sinulle ja vauvalle :) elämä on minuakin paljon koetellut, mutta onneksi hyviäkin aikoja ja asioita on mahtunut joukkoon

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Pelkopolilla käynti voisi auttaa ainakin tuohon synnytyspelkoon. Jos saisi esim. sovittua suunnitellun sektion synnytystavaksi tai että synnytys käynnistettäisiin aikanaan sairaalassa. Ei tarvitsisi sitä synnytyksen käynnistymistä ja hätäsektiota pelätä.

No se nyt on pelkästään jo se sektioki mulle kauhukuva... Haluaisin että kaikki menis mahollisimman luonnollisesti ja hyvin. Eiköhän ne minut lähetä sinne pelkopolille lopulta... Jos ei sitä ennen tuolta osin pelot katoa.

Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
saanko kysyä että mikä sairaus esikoisella oli? minkä ikäsenä hänet menetit?

Leukemiaa sairasti ja reilun vuoden ikänen oli ko kuoli.

voi kauheaa.. niin se maailma on epäoikeudenmukainen:/ mutta voimia sinulle, sressaa asioita johon pystyt vaikuttamaan, mutta älä niitä mihin et pysty

Yhteistyössä