Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:TUohon ei voi muuta sanoa kun että :hug: Ja toivoa ettei mitään noista peloistasi koskaan kävisi toteen KOSKAAN.
Oletko miehellesi noista puhunut?`
muoks vastasitkin jo tonne.
Juu olen. Se niistä parhaiten tietää ko minun kans joka päivä elää, ollu kyllä ihan uskomattoman ihana tuki ja turva. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Lääkäri mulle paukutti järkeä päähän että mahollisuus tämän lapsen sairastumiseenki on häviävän pieni... Mutko kuitenki on se mahollisuus. Ja sai minut ymmärtään senki että synnytys mennee niinku mennee, enkä sais sitä murehtia etukätteen. Mutko minen tiä paljonko kestän vielä, jos joku asia menneeki päin helvettiä... Oli se sitte mitä vain... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:saamko udella, että missä esikoises on ja minkä ikäinen hän on?
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:saamko udella, että missä esikoises on ja minkä ikäinen hän on?
Esikoisen olen joutunu hautaamaan...
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Pelkopolilla käynti voisi auttaa ainakin tuohon synnytyspelkoon. Jos saisi esim. sovittua suunnitellun sektion synnytystavaksi tai että synnytys käynnistettäisiin aikanaan sairaalassa. Ei tarvitsisi sitä synnytyksen käynnistymistä ja hätäsektiota pelätä.
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:saanko kysyä että mikä sairaus esikoisella oli? minkä ikäsenä hänet menetit?
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:saanko kysyä että mikä sairaus esikoisella oli? minkä ikäsenä hänet menetit?
Leukemiaa sairasti ja reilun vuoden ikänen oli ko kuoli.