Onko kahvakuula hyvä ostos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hums
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hums

Vieras
Tilanteet päästä liikkumaan ovat minimissä, joten treenailu pitäisi hoitaa kotona. Onko kahvakuula hyvä tähän laihduttajalle? Katselin että ainakin anttilassa tulisi mukana myös dvd jossa ohjeet treenaamiseen?

On se siitä hyvä että ei vie paljon tilaa jossain nurkassa lojumassa... :) kasikilonen on mun mielestä hyvä naiselle, miksei nelikiloinenkin jos on rapakunto.Ja kannattaa tosiaan etsiä tietoa miten liikkeet tehdään. Netistäkin löytyy googlettamalla.

[QUOTE="vieras";24337374]On se siitä hyvä että ei vie paljon tilaa jossain nurkassa lojumassa... :) kasikilonen on mun mielestä hyvä naiselle, miksei nelikiloinenkin jos on rapakunto.Ja kannattaa tosiaan etsiä tietoa miten liikkeet tehdään. Netistäkin löytyy googlettamalla.[/QUOTE]

Älä todellakaan sorru tuohon että laitat jonku 2 tai 4 kilosen. Vähintään 8 kg.

[QUOTE="vieras";24337374]On se siitä hyvä että ei vie paljon tilaa jossain nurkassa lojumassa... :) kasikilonen on mun mielestä hyvä naiselle, miksei nelikiloinenkin jos on rapakunto.Ja kannattaa tosiaan etsiä tietoa miten liikkeet tehdään. Netistäkin löytyy googlettamalla.[/QUOTE]

Eri liikkeisiin eri kokoista

ainakin tykkään ja ihan kasikuulalla olen aloittanut. Ainut miinus on siinä dvd:ssä ettei siinä puhuta mitään vaan täti näyttää miten liike tehdään. Eli suosittelen ostamaan jonkin kirjan avuksi taikka lainaamaan kirjastosta. Itselläni kirja nimeltä Kahvakuulalla kuntoon, tuomo kilpeläinen.

Kyllä sillä hien saa pintaan, suosittelen!

Suosittelen käymään ihan jossain tunnilla ensin.. Videoitten perusteella liikkeet ehkä näyttääkin helpoilta, mutta jos ne haluaa tehdä oikeaoppisesti niin tunneilla ohjaaja neuvoo niissä asioissa. Itsellä alkuun oli käytössä 4, 6 ja 8 kiloset kuulat. Sykkeen nostoon käytin 6 kilosta ja voimaharjoituksiin 8 kilosta. 4 kilosta käytin lopussa vatsalihaksissa ja venytyksissä.
Jos kylmiltään vedät 8 kiloisella tunnin mittaisen normitreenin niin et jaksa ja jos jaksat niin olet varmasti tehnyt jotain väärin tai sitten vain löysäillyt..

Yhteistyössä