Onko joulukuisia?

Missä ovat kaikki joulukuunvauvaa odottavat?? Ainakaan en vielä ole löytänyt kyseistä ketjua. No, täällä olisi ainakin yksi joka testasi haamun 28.3, eli la olisi 2.12. Olisi kiva jos tänne ilmestyisi muitakin =)
 
Onnea Tiiwi :flower: . Toivotaan että tulisi pian pikkujoulutonttujen odottajia lisää. En kyllä minäkään tahdo tätä vielä todeksi uskoa, kun ei oireitakaan kauheasti ole. Nyt vain peukut pystyssä että kaikki menisi hyvin..
 
Just meinasin eilen kysellä ihan samaa, että löytyykö täältä joulukuussa lasketuajan omaavia odottajia ja ihanaa, että teitä on täällä =)

Mä testasin eilen tosi selvän haamun (kp 32/30) ja ajattelin nyt vielä huomenna tehdä uuden testin, jotta varmistuis tämä asia. Laskettuaika olisi kait 5.12.08 :heart:
 
Kiva kun tänne alkaa pikkuhiljaa ilmestyä lisää väkeä joulua odottelemaan :xmas: . Onnittelut uusille plussanneille! Caffee 81,minun olisi tarkoitus myös testailla uudelleen, kunhan testit saapuvat netistä =) . Olen tähän asti saanut niin haaleita haamuja, miehenikin epäili onko ne edes voinut olla positiivisia :( .No, eipä taida mieheni paljoa raskaustestejä osata tulkita.

 
Heippa!

Kivaa kun täälläkin löytyy plussaajia! Mä olen totutellut ajatukseen jo melkein viikon, mutta silti olo on epäuskoinen. Laskettu aika olisi 4.1. näillä näkymin.

Kiinnostaako muuten ketään Yahoon lista jouluvauvoille? Sellainen löytyisi osoitteesta http://groups.yahoo.com/group/jouluvauvat2008/
Tervetuloa sinnekin!
 
aluna mä testailen uudelleen huomen aamusta. En jotenkaan luota vielä ihan 100 %:sti selväänkään haamuun ;)

Mukavaa, että mekin saadaan tänne lisää porukkaa =) On kiva sit muiden kanssa vaihdella vointeja ja muitakin kuulumisia.
 
Täällä ois kans yksi tuleva joulumamma. :wave:

Mulla vaan nuo laskurit antaa kahta laskettua-aikaa... Mulla on kierrot olleet pitkään 33 päivää ja sen mukaan uskoisin LA:n olevan 1.12. Mutta jotku laskurit antaa LA:ksi 26.11. Mutta jotenkin luotan enemmän tuohon 1.12. =)

Tulipahan ihan mieleen, että osaisiko joku tehdä semmosen hienon listan meistä joulumammoista? =)
 
Minäkin tein sen varmistustestin tänään ja sitä viivaa ei kyllä tarvinnut hakemalla hakea =) . Tuli ainakin vähän varmempi olo, kai sitä sitten raskaana ollaan. Oireita ei kyllä pahemmin vieläkään ole..


DoB, minä ainakin olen vielä pyörällä päästäni, ne kaksi viivaa saavat aina pään yhtä sekaisin. Sitä on niin kamalan onnellinen ja samalla peloissaan , pitää vaan nauttia tästä ihmeestä ja ottaa ihan päivä kerrallaan.

Lista olisi kiva, jos joku olisi kiinostunut sellaista tekemään..
 
Joulutonttujen odottajat 2008



TähtiTaika...................1.12.08.....kolmas lapsi
Vumpe.........................1.12.08....kolmas lapsi
Aluna...........................2.12.08.....viides lapsi
Viivi76.........................2.12.08.....toinen lapsi
DoB..............................3.12.08.....ensimmäinen lapsi
Sammal.......................3.12.08
biendli.........................4.12.08.....esikko
Rintin...........................4.12.08.....viides lapsi
Caffee81.....................5.12.08.....toinen lapsi
Nooraska....................5.12.08
Käpylehmä..................5.12.08.....neljäs lapsi
Nasu74........................6.12.08.....toinen lapsi
Petite-te......................6.12.08
Suunapäänäpersienä..6.12.08.....esikko
Valas77........................6.12.08...neljäs lapsi
Kissansilmä.................8.12.08...kolmas lapsi
Pikatsu........................8.12.08
Neitim..........................8.12.08
Laurelias.....................8.12.08.....toinen lapsi
Nyty.............................8.12.08...neljäs lapsi
Cheeky........................9.12.08
Aurinkomamma..........12.12.08...kolmas lapsi
Boe..............................13.12.08
Äittä-67.......................14.12.08..kolmas lapsi
Millimenninkäinen.......14.12.08..toinen lapsi
Sintzi...........................15.12.08...toinen lapsi
Annuli-81....................15.12.08
Tuisku-84-..................16.12.08
Tikruliini.....................17.12.08....neljäs lapsi
Tinkatar......................17.12.08
Kukka88......................18.12.08
Torey..........................24.12.08...toinen lapsi
AnnClaire....................??.12.08...esikko
Aubrieta.......................??.12.08....neljäs lapsi
Tiiwi
sssss...........................4.1.09



 
Mae
Kiva caffee81 kun teit tollasen listan. Meille olis myös toinen tulossa, ensimmäinen on syntynyt 08/05. Ekasta tiesin vasta rv11, niin tää on jotenkin niin erilaisen jännää ja pelottavaa. Mä varasin ultran 2 viikon päähän, niin silloin ainakin selviää sitten, että onko siellä mitään tai kuinka monta. Mutta sinne asti jännään todenteolla, sitten se ehkä vähän helpottaa.
Mulla on oireina ajoittainen kuvotus, rintojen aristus ja KAUHEA jano. Turvoksissakin olen kuin ilmapallo.
 
Tulin tänne katselemaan juurikin tamanlaista pinoa, ihna vaan verestääkseni muistoja.....
En kuulu tähän pinoon ollenkaan, anteeksi siis kirjoitukseni tänne..

Niin haikeana vaan muistelen vuosi takaista aikaa, meillä tehtiin positiivinen raskaustesti 20.4 2007 ja laskettuaika oli 25.12 07 ja poju syntyi 31.12.07....Juurihan se oli ja nyt jo odotetaan näitä teidän seuraavia tonttuja..niin se aika menee vaikka tuntuikin välilä että mateli=)

KAIKILLE HURJASTI ONNEA RASKAUDESTA JA JAKSAMISIA!!!! =) :heart:
 
Mae
Alkuperäinen kirjoittaja vesseli-80:
Tulin tänne katselemaan juurikin tamanlaista pinoa, ihna vaan verestääkseni muistoja.....
En kuulu tähän pinoon ollenkaan, anteeksi siis kirjoitukseni tänne..

Niin haikeana vaan muistelen vuosi takaista aikaa, meillä tehtiin positiivinen raskaustesti 20.4 2007 ja laskettuaika oli 25.12 07 ja poju syntyi 31.12.07....Juurihan se oli ja nyt jo odotetaan näitä teidän seuraavia tonttuja..niin se aika menee vaikka tuntuikin välilä että mateli=)

KAIKILLE HURJASTI ONNEA RASKAUDESTA JA JAKSAMISIA!!!! =) :heart:
Kiitos, saahan tänne tulla kirjoittelemaan muutenkin :) Tulee itseleenkin vaan positiivinen mieli.
 
DoB
Kiitos listasta Caffee81 :)

Kyllä täälläkin tuli useampi testi tehtyä kun oli pakko hakea varmistusta. Ensimmäinen oli aika haalea viiva mutta viiva kuitenkin. Piti oikein pyytää mies katsomaan, että näkeekö sekin siinä viivan vai kuvittelenko mä vaan :D kyllä näki :heart: Meille on tulossa esikoinen ja kaikki on vielä ihan uutta. Mielenkiinnolla odotellaan mitä kaikkea tämä raskaus tuo tullessaan.

Onko kukaan menossa alkuraskauden ultraan tarkistamaan että kaikki on ok? Mä nimittäin olen, kun en malta odottaa kunnalliseen, joka tehdään meidän kulmilla viikolla 12. Yksityiselle on varattu aika 21.4 eli silloin mun laskujen mukaan menossa rv 7+5.

Voi että miten ihana aamu, aurinko paistaa :)
 
minä ajattelin odotella sitä neuvolan omaa ultraa, vaikka olisinkin halunnu jo mennä tuohon varhaisultraan, mutta täällä päin ku ei ole kuin tuo yksi ultra neuvolan puolesta ja sit kuitenkin on pakko mennä rakenneultraan yksityiselle.

Mulla on ihan samat oireet kun esikon odotusaikana eli sellaista etovaa oloa melkeinpä koko ajan ja väsymys on armoton *haukotus*. Toivottavasti tästä tulisi yhtä helppo raskaus kuin esikon kanssa. Mulla ei onneksi ollu sillo mitään ihmeempää vaan olo oli ihan hyvä koko ajan. Synnytys olikin sit tarina erikseen...
 
Mä en mene yksityiselle ultraan, kun täällä pääsee käymään kolme kertaa ultrassa. Ekaksi nyt rv 12 ja sitten rakenneultra ja sitten vielä rv 37 tienoilla. Ihan kivasti minusta. =)

Mua vähän huolestuttaa, kun mulla ei oo minkäänlaista oiretta vielä puskenu pintaan... Väsyttää välillä, mutta ei yhtään niin rankasti kuin kahdessa aiemmassa raskaudessa. Huonoa oloa ei ole. Eikä mitään muutakaan... :/ Vähän jotain yrjöömistä jo kaipaisin. :snotty:
 

Yhteistyössä