Onko joulukalenterit jo hankittu ? Tai millasen aijot hankkia?

Karkki/suklaakalentereja en halua enkä toisaalta mitään yli 20 euron härpätyksiä... että josko löytyisi jotain kivaa kuvakalenteria... Tyhmää ettei nykypäivänä saa enää tarrakalentereja! :kieh:
 
trzn
tehkää oma laadukas joulukalenteri! raakasuklaata luukkuihin :) jos sana raakasuklaa ei sano mitään, suosittelen tutustumaan, googlettamalla varmasti löytyy aiheesta lisää..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Karkki/suklaakalentereja en halua enkä toisaalta mitään yli 20 euron härpätyksiä... että josko löytyisi jotain kivaa kuvakalenteria... Tyhmää ettei nykypäivänä saa enää tarrakalentereja! :kieh:
Mä olen monena vuotena laittanut sellaiseen pussikalenteriin ostamiani tarroja, joihinkin taskuihin piparit, johonkin xylitolkarkit tai lakupötköt, tikkarit, kulkuset, helmiä ja lankaa (korun tekemiseen), kiiltokuvia jne.
 
sh-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
ostan pojille cars-suklaakalenterit jos sellasia tänä vuonna tulee myyntiin...viime vuonna jo halusivat,mut en ostanu(niis vissii 1 leluki)??
Tokmannilla oli salama-kalentereita ainakin. taisi maksaa jopa 1.95e.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Ei ole. Eivät taida olla myynnissä vielä - siis partiolaisten adventtikalenterit.
(lisäksi on lokerikko, josta saa hyvän suklaan per päivä. Eivät siis saa kohtuuttomia traumoja.)
On ikävä kyllä myynnissä partolaisten kalenterit. Tossa olis 12 kappaleen pino...
Mitä maksaa tänä vuonna partiolaisten kalenteri?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en aio ostaa lelukalentereita, olen niin mummo, että lasken, että jos neljälle lapselle ostan n. 20 euron kalenterit, 80 euroa, niin sillä sais jo ainakin pari kunnon joululahjaa... Ihan mieletöntä tuhlausta. Kuvakalenterit ostan ja mummot on yleensä ostaneet jotkut suklaakalenterit (about euron...).
Mulla ei ole kun yks lapsi mut silti vastaan et mä lasken niin että tämä ostamani lego joulukalenteri on yks joululahjoista, sen vaan saa ennakkoon joulua odotellessa :wave:
 
Tanja
Taidanpa tehdä tänäkin vuonna ite :). Meillä on semmonen puinen kurkisteluluukkuja täynnä oleva lumiukkojen talo...sisälle vain jotain pientä kivaa yllätystä; joku namipala tai yhteinen puuhastelu tuokio, tarroja yms... kuitenkin varmaan saavat mummilta perinteiset kuvakalenterit, en noista suklaisista niinkään perusta.
 
Meinasin ostaa jotkut LPS tai Legot, mutta sisältöönsä nähdet tosi kalliit :eek: :snotty:

JOTEN ostan muutaman LPS ja Lego- jutun ja xylitol-purkkaa, hammasharjat, hanskat, sukat, karkkia viikonloppuna jne jne pikkukivaa, mutta järkevää ja TÄYTÄN kangaskalentereita =) =) =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
ostan pojille cars-suklaakalenterit jos sellasia tänä vuonna tulee myyntiin...viime vuonna jo halusivat,mut en ostanu(niis vissii 1 leluki)??
On niitä jo myynnissä, näin Cittarissa.
Meidän Cars-kalenterissa ei muistaakseni ollut lelua viime vuonna.
 
IhanaValo
Semmoinen Littlest petshop-kalenteri vois olla kova sana esikoiselle, mutta tulis kuitenkin tappelu jos kuopuksella olis perinteinen suklaakalenteri..Mietin että pitäiskö ite koittaa askarrella, että eri päivinä tulis vaikka just noita petshop-juttuja ja toisinn suklaata tms...
 

Yhteistyössä