Onko joulukalenterit jo hankittu ? Tai millasen aijot hankkia?

Jossu
Jos löytyy niin pienempi, 1v8kk vanha tyttö saa muumi suklaakalenterin ja kuvakalenterin ( mummilta ).
Isompi saa prinsessa suklaakalenterin ja kuvakalenterin ( mummilta ).
Sen lisäksi täytän itse kalenterin ylläreillä molemmille.
 
Tänään kävin Prismassa eikä siellä ainakaan näkyny mitään kalentereita vielä :eek: Ehkä ostetaan marraskuun lopulla ja varmaan sellanen ihan tavallinen suklaakalenteri jos ei satuta muuhun törmäämään.
 
ccc
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Tänään kävin Prismassa eikä siellä ainakaan näkyny mitään kalentereita vielä :eek: Ehkä ostetaan marraskuun lopulla ja varmaan sellanen ihan tavallinen suklaakalenteri jos ei satuta muuhun törmäämään.
Johtuu ehkä siitä että on vasta lokakuu.
 
hupsis
Kamalan kalliita nuo krääsäkalenterit! Itsekin olen toki ajatellut sellaiset lapsille hankkia (3), mutta pohdinnassa pitäisikö tilata ulkomailta... lps 10e ja playmobilkalenterit noin 12e ja ponyville 14e. en vain ole koskaan tilannut ulkomailta mitään joten homma hieman askarruttaa. onko jollain kokemuksia ulkomaisista nettkaupoista?
 
No mä ostin kaksi Muumikuvaista joulukuusenpalloa jotka saa avattua.
Ripustan ne keittiön seinustalle ja laitan jotain pientä joka päivälle, purkkaa, tarroja jne. Tehtävälappusiakin vois jo tuolle isommalle lapselle laittaa.
 
*Ihmettelen*
Mitä nää on nää my little pony- ja pets shop -kalenterit? Onko niissa jotain tavaraa sisässä vai mitä? Noi lego kalenterit on ihan onnettomia kun siellä tulee vaan yksi ukkeli ja loput on jotain ihme sälää.
 
Ompelin pojalle joulukalenteripussukat ja ostin Cars-tarroja täytteeksi. Lauantain kohdalle laitan jotain karuskia ja jouluaatolle karkin lisäksi pieni Cars-auto. Postissa tulenee taas ainakin SPR:n kalenteri itselle, tosin kirkkoherranvirastosta vois taas kysäistä niitä lähetyksen kalentereita...kun muistais.
 
Riemu
yhdessä, kun teimme joulukalenteriksi kartongista joulusukkia 24kpl ja jokaisen taakse laitoimme jonkin laulun, lorun, leikin tai muun puuhastelun. Näin saadaan jotain yhteistä tekemistä jokaiselle päivälle ja jouluaskareet saadaan samalla tehtyä. Halpaa, hauskaa ja hyödyllistä.
 
Meillä on semmonen tonttu, jonka pussukkaan ilmaantuu jotain aamuksi. Mulla on jo tikkareita, lakuja, kettukarkkeja, pinnejä, pampuloita, tarroja, kiiltokuvia, hammasharjoja, hammastahnoja, pikkupeilit, Legoja, Petshoppeja....

Sinne voi kirjottaa joulupukilta kirjeen, laittaa kullekin nimellä koristellut piparit, laittaa netistä tulostettuja väritystehtäviä. Ihan mitä vaan. Todennäkösesti sieltä löytyy lähempänä joulua joku leffa. Jouluaattona sielä on pienet konvehtirasiat kullekin lapselle tms.
 

Yhteistyössä