Onko joulukalenterit jo hankittu ? Tai millasen aijot hankkia?

Eilen tilasin Ellokselta esikoiselle Playmobilen hevoskalenterin (siitä saa tallin) ja pojalle Legon pirates kalenterin(piti tilata netanttilasta kun Ellokselta oli ilmeisesti loppuneet) Pienimmälle 2v. taidan tehdä itse jonkin kuvakalenterin, jossa muutama tavarayllätys, kun se ei osaa syödä suklaata. Yhtenä vuonna tein isommille itse kalenterit ja se tuli kalliiksi :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Minä ostin sellaisen itsetäytettävän joulupukkiversion. Mitähän sinne keksisi laittaa kun tuo poika on vasta 8 ja ½kk? Nannia ja päärynäpilttiä?
Maissinaksuja ja riisikakkuja :D
Jouluaatoksi purulelu :xmas:
Lisää vinkkejä?? :D Meidän tytöille?? Nyt mä aloin kyllä haaveilemaan tuollaisesta Littlest Pet shop-kalenterista.. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
esikoinen haluaa semmoisen prinsessa kalenterin, itähn siellä mahtaa olla sisällä? Onko kellään kokemusta?
Viime vuonna oli tarroja, pyyhekumi, teroitin ja suklaata. Tais olla joku korukin?

Niin ja anoppi osti :saint: palstalaiset muistaa varmaan.... :whistle:
 
vieras
On jo Lego Pirates ja sitten kasa pikkujuttuja lapsen joulusukkaan, sukkaan tulee leluja, nameja, hedelmiä, kirjeitä jossa ohjeita joululeipomuksiin äidin kanssa, askartelu juttuja jouluun tms. Lisäksi tulee Mauri Kunnaksen kuvakalenteri jostain kirjakerhosta.
 
Tsirlips
Ihan perussuklaakalenterit 4- ja 1,5-vuotiaille. Tuo pienempi ei ees tarvis, mutta siitähän huuto tulee kun isompi saa ja hän ei. Joten jotkut pienet vain. Ja sitten tuon teidän idean, että lego-osia luukkukalenteriin, vois toteuttaa isommalle. Olikin kiva juttu! Oikeestaan voiskin skipata ne suklaakalenterit sit kokonaan ja pienemmälle kuvakalenteri...
 
meillä näin
itse askarteleltu joulupussi kalenteri , huovasta askarreltu 24 pussia koko n 15x15cm roikkuvat kukin omassa koukussaan pyöreässä vanerissa kiinni ja tämä koko höskä katossa,sisälle tulee tikkareita,lakuja,jarrusukat,dudplo hahmoja,muumi figuureja yms mitä keksin
 
tilasin
Sellaisen playmobilen hevoskalenterin sekä nalle puh suklaakalenterin. Onhan nyt tietenkin vasta lokakuu, mutta viime vuonna odottelin niin pitkään, ettei niitä enää löytynyt kaikista kaupoista. Oli sitten pakko ostaa se suklaakalenteri minkä sai.
 

Yhteistyössä