Nukke asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hohhoijaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hohhoijaa"

Vieras
Isommilla lapsillani on baby bornit, 1 vee leikkii niillä, mutta onhan ne nyt aika raskaita ja isommat hampaassa irvessä luopuvat näistä aina pikkusiskollensa joten ajattelin joululahjaksi nukkea. Onko tää my little baby born hyvä nukke tuollaiselle 1 vuotiaalle? Pehmeä vartaloinen varmaan kuitenkin kannattas olla, isommille ostain nuket vasta joskus yli 2 vuotiaana ja heti noi kovat ostin. Ajattelin että ostan huutiksesta ekan siistin pehmeä vartaloisen mikä eteen osuu käytettynä, mutta kuinkas mun kävikään.. EIHÄN SIELLÄ OLE HYVÄKUNTOSTA noin 32-alle 40 cm nukkea pehmeällä vartalolla olleskaan =( !

Ja me ostettiin pieni alaston, merkitön ja alusta asti tosi rakas nukke kirpparilta 50 sentillä. Tyty nappasi sen sieltä itse eikä suostunut siitä luopumaan.

11 kk tyty peittää ja paijaa ja peittää ja paijaa tätä syliinsä sopivaa raasua, jonka nimi on Aija. Mummo neuloi jämälangoista muutaman vaatekappaleen nukelle, ja nyt tyty saa pukea pipoa ja hametta nukelleen.

Lupauksena on, että Aija saa syntymäpäivien ja joulun aikaan puisen kehdon ja muutaman vaatekappaleen lisää.

Niin mäki haluisin käytetyn nuken, en välttisti tota baby bornin, mutta se ois just passelin kokonen =( ...Mää taas ite ompelen vaatteet ja neulon jämälangoista aina jotain. Toivottavasti meiänkin pikku nukke löytyy. Ite en pääse kirppareille =( , ei oo lähellä mitään...joten netistä koitan ettiä. Meidän toinen iso baby borni on kans kirppari löytö =) , iloinen löytö

Heh keittiönoita =) , ei me nyt sun nukkees viedä =) !
Mun oli tarkoitus tehdä tälle nukelle vaatteita ja lahjoittaa se sitten joulun alla johonkin hyväntekeväisyyteen, mutta pahasti näyttää siltä, etten mä mitään vaatteita ehdikään tehdä :(

TOSI KAUNIS NUKKE + ZEKIWA TURVA ISTUIN 6.00 € - Vauvanuket - Lastentarvikkeet - Huuto.net

Jos toi on juuri sellainen, mitä etsit, niin kyllä mä olen siitä valmis samaan hintaan luopumaan kuin millä sen ostinkin. Hyväkuntoinen se on ja kun painaa sitä masusta, se päästelee erilaisia ääniä.

Mä oisin vaan halunnut sen jo että ois voinut tehdä vähä vaatteita sille jouluks ja luulin että se on helppo homma löytää nukke huutiksesta, ei se ollutkaan. uutena siellä ois ollut yks, mutta en mä uutena halua tosiaan ostaa.

Mä oisin vaan halunnut sen jo että ois voinut tehdä vähä vaatteita sille jouluks ja luulin että se on helppo homma löytää nukke huutiksesta, ei se ollutkaan. uutena siellä ois ollut yks, mutta en mä uutena halua tosiaan ostaa.

Ihan samaa vaatteiden tekemistä mäkin ajattelin. Jos asut pääkaupunkiseudulla, niin sovitaan paikka missä treffataan ja tuon ton sulle, jos haluat.

emmää asu =) , mutta oli tosi ystävällinen tarjous...sydäntä lämmitti, mutta en mää kehtaa toisten nukkeja viedä, teet sitten vaikka niitä vaatteita ens vuoden ja sitten 2011 viet myyntiin =D .

nyt mä oon kolunnut täältä nettimarkkinat, liberon ostamyy, vauva-lehen osta myy , mikko.fi , keltainenporssi ja hooh...taidan lopettaa pariks viikkoo tän ettimisen =P

Meillä oli ekana nukkena fisher pricen vauvanukke, olikohan se nimeltään little mummy tai jotain sellaista. Pehmeävartaloinen ja hieman pienempi kuin monet muut vauvanuket ja halvempi kuin babybornit.

Yhteistyössä