Onko joulukalenterit jo hankittu ? Tai millasen aijot hankkia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emppu1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole. Eivät taida olla myynnissä vielä - siis partiolaisten adventtikalenterit.
(lisäksi on lokerikko, josta saa hyvän suklaan per päivä. Eivät siis saa kohtuuttomia traumoja.)

Ei. Mutta löysin jo Anttilasta kolme erilaista kuvakalenteria jotka ajattelin ostaa :) Joskus haaveissa olis toteuttaa ihan oma kalenteri johon ostaisin sit yllätyksiä, mut ei oo vielä tänä vuonna ajankohtaista kun vanhin on vasta 2v 3kk eikä vielä niin ymmärrä kalentereiden päälle.

8v sai lego city kalenterin
6v sai little pet shop kalenterin
5v sai lego pirates kalenterin
3,5v saa karkkikalenterin, kunhan sopiva löytyy
pikkuisin ei mitään kalentereita vielä tarviikkaan, ehkä jonkun kuvakalenterin ostan

Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
pikkuisin ei mitään kalentereita vielä tarviikkaan, ehkä jonkun kuvakalenterin ostan

No ei kait nyt kukaan lapsi ole saanut jo mitään joulukalenteria lokakuun puolessa välissä :laugh:

Mä ajattelin ostaa likalle sen LPS kalenterin.

Pojalle pitäs kans joku kiva ostaa. Kattelin niitä Lego CITY ja Legp Pirates, mutta EI KIITOS, liian paljon SÄLÄ OSIA jotka katoaa, ja joilla ei tee mitään!

Olisko ehdotuksia, mikä olis kiva kalenteri 8v pojalle?

Poika on kova star wars fani, mutta eipä taida olla star wars kalentereita? Muille voi laittaa YV:tä, jos joku bongaa sw kalenterin.

Yks vaihtoehto toki on mielessä, että ostan sw lego paketin (taikka 2) ja jaan osat lokerikkoon, ja saa sit ekasta luukusta ohjekirjasen ja vähän osia, ja sitten joka päivä lisää osia.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:

No ei kait nyt kukaan lapsi ole saanut jo mitään joulukalenteria lokakuun puolessa välissä :laugh:

No kyllä mä ne jo kävin ostamassa :o ei ne nyt niitä vielä kirjaimellisesti ole käteensä saaneet tietenkään

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Ei ole. Eivät taida olla myynnissä vielä - siis partiolaisten adventtikalenterit.
(lisäksi on lokerikko, josta saa hyvän suklaan per päivä. Eivät siis saa kohtuuttomia traumoja.)

On ikävä kyllä myynnissä partolaisten kalenterit. Tossa olis 12 kappaleen pino...

Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:

Pojalle pitäs kans joku kiva ostaa. Kattelin niitä Lego CITY ja Legp Pirates, mutta EI KIITOS, liian paljon SÄLÄ OSIA jotka katoaa, ja joilla ei tee mitään!

Poika on kova star wars fani, mutta eipä taida olla star wars kalentereita? Muille voi laittaa YV:tä, jos joku bongaa sw kalenterin.

Yks vaihtoehto toki on mielessä, että sotan sw lego paketin (taikka 2) ja jaan osat lokerikkoon, ja saa sit ekasta luukusta ohjekirjasen ja vähän osia, ja sitten joka päivä lisää osia.

Mä tein viime vuonna just noin, eka ohjekirja, sit ne osat mitä tarvitaan ensimmäisellä sivulla, seuraavana päivänä taas ne mitä tarvitaan sitten jne jne

Ei oo vielä känyt mielessäkään ennen tätä....
Varmaan ostetaan kuvakalenterit. Muksut vielä sen verran pieniä, etteivät osaa olla kateellisia vaikka kavereilla olisi suklaakalenterit! Tosin jos yhtään muistan viime vuodesta, niin anoppilasta se suklaakalenteri tulee kuitenkin... :whistle:

Yks vaihtoehto toki on mielessä, että ostan sw lego paketin (taikka 2) ja jaan osat lokerikkoon, ja saa sit ekasta luukusta ohjekirjasen ja vähän osia, ja sitten joka päivä lisää osia.

LPS kalenteri?

Alkuperäinen kirjoittaja Mikä on?:

LPS kalenteri?

tajusin jo :)

Ihan itte teen kalenterit kaikki, lähinnä omille sisaruksilleni ja ystävilleni. Luukkuihin tulee hyvää suklaata ja runonpätkä tai mietelause.

Itse tyydyn kuvakalenteriin, jonka valitsen viimeisenä marraskuun päivänä -50% alennuksesta :D

No en aio ostaa lelukalentereita, olen niin mummo, että lasken, että jos neljälle lapselle ostan n. 20 euron kalenterit, 80 euroa, niin sillä sais jo ainakin pari kunnon joululahjaa... Ihan mieletöntä tuhlausta. Kuvakalenterit ostan ja mummot on yleensä ostaneet jotkut suklaakalenterit (about euron...).

Meillä on sellainen puinen lumiukko-kalenteri, joissa on pieniä lokeroita, pitäis vaan keksiä että mitä niihin sitten laittaa. Sitä tytöt saa avata vuorotellen, kuvakalenterit sitten molemmat vielä saavat.

Yhteistyössä