T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen samaa mieltä, että kyse on kielioppivirheestä. Eivät ihmiset viitsi enää olla niin tarkkoja oikeinkirjoituksen kanssa ja jotkut kirjoittavat ihan tahallaankin väärin. Inhoan kaikista eniten "meiän"-sanaa, minusta on aivan karmeaa kirjoittaa noin, mutta se on näköjään yleistymään päin. Yksikin tuttu alkoi mitä ilmeisimmin tahallaan viljelemään sitä sähköposteissaan muutama vuosi sitten, sitä ennen hän oli osannut kirjoittaa moitteettomasti.