Onko jollain vanhaa (jo käytettyä) libero koodia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arpeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

arpeli

Uusi jäsen
01.01.2010
1
0
1
Eli jos jollain olisi käytettyjä liberokoodeja niin olisi kiva jos voisitte laittaa niitä minulle. Minulla on muutama oma koodi joita en saa toimimaan, joten saisin vertailtua että millaisia ne ovat ja voisiko ne toimia.

Miksiköhän minä sain yhdestä megapaketin koodista (siis housuvaipat 12-->kg) vain 0,5 pistettä nyt tuossa uudessa keräilyssä. Käsitin, että kun kuusi pakettia ostaa ja niistä laittaa koodit niin saa tuon pussilakanan... ??? Kyselin tätä jo aiemminkin täällä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Miksiköhän minä sain yhdestä megapaketin koodista (siis housuvaipat 12-->kg) vain 0,5 pistettä nyt tuossa uudessa keräilyssä. Käsitin, että kun kuusi pakettia ostaa ja niistä laittaa koodit niin saa tuon pussilakanan... ??? Kyselin tätä jo aiemminkin täällä. :)

kannattaa varmaan kysyä niiltä liberolta? varmaan mennyt väärin sillä minä sais ainakin yhden pisteen

Alkuperäinen kirjoittaja storm:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:

kannattaa varmaan kysyä niiltä liberolta? varmaan mennyt väärin sillä minä sais ainakin yhden pisteen

Outoa kyllä on... Laitan varmaan sähköpostia sinne ja kysyn asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja storm:
taidat olla vain täällä pussilakanasettiä keräilemässä.. aika läpinäkyvää :|

No niin on! Kyllä joillain pokkaa....!!! :o

Oikein loit tunnuksen tätä keräystä varten???

samaa minä katoin, oli kysellyt koodeja jo toisessakin ketjussa, tällä kertaa edes ihan suoraan :D

Yhteistyössä