Onko kellään kanoja tai kukkoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vv

Vieras
Tarvitsisin kukon kaulahöyheniä. Ruskean kanankin höhenet kelpaa, koruihin, siis ihan omiin, en myy mihinkään, enkä tee bisnestä. Tarkemmin sanottuna yhteen koruun.

En löydä kaupoista höyheniä, joita ei olisi pintakäsitelty tai myrkytetty kemikaaleilla. Ne haisevat, varsinkin kostuessaan. Yhdestäkin liikkeestä kysyin, että onko niissä kemikaaleja ja minulle vastattiin ettei ole. Nyt kutenkin kastuessaan ne haisivat sietämättömälle. en uskalla laittaa iholleni sellaista, mistä en voi varmana tietää, että ei sisällä myrkkyjä.

Joten jos sinulla on kanala, niin auta minua ja lähetä minulle vaikka kuollut kana, minä maksan.

[QUOTE="Mä";26257651]No kastuessaan saattais ihan luomutkin haista. Ehkä voisit pestä ne kaupan ensin?[/QUOTE]

No eivät todellakaan haise kastuessaan pahalta. Etkö ole koskaan haistanut, mille höyhenet ja sulat haisevat?

[QUOTE="hmm";26257659]En ole kanatilallinen, mutta tuttavallani on kukko ja kanoja. En tiedä niiden väriä.Mihinkä höyheniä pitäisi toimittaa?[/QUOTE]

Vantaalla asustelen...

[QUOTE="Mä";26257651]No kastuessaan saattais ihan luomutkin haista. Ehkä voisit pestä ne kaupan ensin?[/QUOTE]

Ja vielä, että pesin niitä, liotin pesuaineissa tuntikausia. Naftaliini ei pesemällä lähde. Tiedän kyllä, että suurin osa ihmisistä ei pahemmin haista mitään.

Yhteistyössä