Olen suorastaan järkyttynyt kuinka huonokäytöksinen ihminen voi olla

Mutta jos hällä tosiaan on ollut pulaa vaatteista ja muusta niin kuinka on sitten voinut ne ainoat hyvät laittaa lahjaksi jollekin muulle? Oliko hän ajatellut että sinä kustannat hänen joululahjat ja hän on sitten ajatellut ettet kehtaa "vanhaa paskaa" tuoda ja ostat sitten vaikka uutta tilalle? En käsitä, hänellä ei selvästikkään ollut kovin suurta tarvetta vaatteille kun teki noin ison numeron ja valitti huonoista vaatteista (muka huonoista). Olikohan se täti ajatellut että ne lahjoittamasi vaatteet ovat Meandiä, Polarn O Pyrettiä, Villervallaa, Metsolaa, Ganttia tai muita parempia merkkejä? Kun eihän noita tavallisiä hooämmiä ja lindeksiä voi käyttää! Jokuhan voi luulla että sais lumppuja ja ois muka köyhä! Tai sitten ajatellut että tuot säkillisen tuollaisia "parempia" merkkivaatteita niin käytettyjä kuin uusia ja hän saisi niistä sitten valita omille muksuilleen parhaimmat päältä ja loput merkkikamppeet laittaa lahjaksi tuttavien muksuille. Sillä jos muutkin tietävät heidän rahanpuutteestaan, niin heillähän silloin olisi "lupa" laittaa käytettyä lahjaksi, mutta olisivat kuitenkin parempia sillä laittaisivat kuitenkin parempimerkkisiä käytettyjä vaatteita pukinkonttiin.
Itse olisin onnellinen suuresta määrästä vaatteita, tarjoisin rahaa, pullakahvit ja varmasti olisin feisbuukkiin "sadatellut" ihanasta ihmisestä jolla on sydän kohdallaan ja joka niin paljon toi ilmaiseksi hyviä vaatteita omille muksuilleni

Teit aivan oikein ja hyvän teon, teit myös mielestäni hyvin, kun hait ne "roskat" takaisin, itse olisin sanonut että "tulen sitten huomenna hakemaan siihen ja siihen kellonaikaan loputkin että laittakaapa vaikka oveneteen".
Toivottavasti et tämän myötä menetä auttamisen iloa vaan sillä tarvitsevia ja kiitollisia ihmisiä on paljon, tämä yksi mätämuna vaan sattui nyt kohdallesi. Toivottavasti hän osaa joskus pyytää anteeksi, mutta sinuna en heille enää lahjottaisi yhtään mitään! Enkä edes maksusta antaisi jotain tiettyä tämän mamman haluamaa vaatekappaletta heille, sillä ikinä et voi tietää millainen epäkiitollinen sadatus naamakirjassa odottaa..
Hyvää Joulua sinulle ja perheellesi!