[QUOTE="vieras";28599088]Jos sua nyt noin paljon kiinnostaa, niin annoin telkkarin vanhemmilleni, koska heidän toinen telkkarinsa meni rikki ja äitini totesi, että ei voi nyt katsoa eri ohjelmaa kuin isäni koska telkkareita on vain yksi. Ajattelin, että meiltä liikenee telkkari vaikka olimme aikeissa viedä sen mökille. Luulin, että heillä olisi sille enemmän käyttöä omakotitalossa vuoden aikana kuin meillä mökillä (ei koko lomaa siellä kuitenkaan olla). Mulle olis ollut ihan ok jos vanhemmillani ei olisi sille käyttöä ollut ja isäni olisi sen myynyt mutta kävi kyllä ärsyttämään kun oikein leuhki että myi sen samantien pois ja sai hyvät rahat. Ja äitini on edelleen ilman sitä telkkaria kuten myös me mökillä. Pihi mikä pihi.[/QUOTE]
Mä "luin tarinasi" ja ymmärrän äivään, että miksi sua ketuttaa.. Mä en ymmärrä errä mitäen ihmiset voikin olla noin röyhkeitä ja tilannetajua vailla olevia, näinkin useasti..
Eikö teillä oo käytöstapoja, ei mennä sanomaan kenellekkään päin ja suoraan päin naamaa että "Kiitos lahjoituksestasi, -sainki siitä muuten hyväätrahat."
Vähän sama kuin jos kaverisi pitäisi kirppistä ja lahjoittais sulle siinä päivän aikana parit samat kirjat ja vaateparit vaikkapas. KUn hÄn oli kuullut sinun valittavan rahattomuudestasi, kun et voi ostaa niitä (kÄÄn) häneltä. HÄn ajatteli vÄhäseen piristää sinua, ja antoi ne sulle yllätyksellisenä lahjana, ystäväLTÄSI.
Sittens ä päätätkin, että "hei, mäpä myynki nämä!"
Pistät oman kirpputorimyyntikojun kaverisi pöydän viereen ja pistät häneltä juuri saamasi tavarat myyntiin. Mitää silloin sun päässäsi liikkuu?? Röyhkeys, Röyhkeys, Röyhkeys ja MinäMinäMinä(kö)?????!!! ???? !! ???? !!!!??!! !!!! ?? !!!! ?? !!!!?? !!!!?? !!??!! !!??!! !!??!! !!??!!