A
auttakaa nyt joku
Vieras
Siis mulla oli viimeset menkat 8.7 alkanu,kesti 5 päivää ja harrastin suojaamatonta seksiä miesystäväni kanssa 6 päivänä kun oli nihkeesti loppunu.Mulla on tosi säännöllinen kierto jotain 32-34 ollut vuosia ,ovulaatio tulee aina ajallaan. 3 raskautta takana joista 1 km. Jostain ihme syystä testit on aina näyttanyt plussaa todella myöhaan mulla,siis ainaki viikko kaks menkkojen jaamisestä pitäny odottaa. Oon vuosia luottanu ns varmoihin päiviin. Nyt kuitenki sellane olo et oonkohan raskaana. Oireet alko jo vajaa pari vko sitte,ensin hirvee kusihatä ja paineen tunne rakos koko ajan. Sekä hirvee limane vuoto,kamalat menkkakipukrampit. Kävin lääkäri llä koska epäikin jotain klamydiaa tai pissatulehdusta,kaikki testit puhtaat. Nyt viikko sitte alko ihan järkky rintojen arkuus,ei voi ees koskee niihin ja lisänä ihana vellova pahoinvointi ja tappoväsymys. Lisäks mun suurin huoli on mun mieliala mikä on iha sekasin
vituttaa kaikki ihmiset mun lahellä,siis mun lapset käy hermoille,kaikki ystävät,mun miesystäväänki meni iha paris pväs kiinnostus. Rakastan häntä edelleen mytta on vaan sellane olo et haluis nukkua koko ajan eikä katella ketään. Toi huono olo ja väsymys ym saa mut iha raivon partaalle. En edes viitti testata vielä koska menkatkaan ei myöhäs. Lääkäri sano etonhan se tosi pieni mahdollisuus raskautuu tolloin,mut mulla on nyt niin varma olo et mun kroppa on pettänyt mut. Onko kellekkä käymy nåin et is ovulaatio tullukki heti menkkojen jälkeen?